ورزشی

برانکو: به خاطر اشتباهات داوری ۶ امتیاز از دست داده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین برانکو ایوانکوویچ درباره وضعیت تیمش بعد از دو شکست متوالی گفت: طبیعی است که وضعیت خوبی نداشته باشیم اما همان طور که بازی‌هایمان در مقابل استقلال و سپاهان را مشاهده کردید مستحق باخت نبودیم اما باخت هم جزئی از فوتبال است و اتفاق می‌افتد. تیمی که در یک بازی یک یا دو اشتباه داشته باشد قطعا ضربه می‌خورد و حریف از این موقعیت‌ها استفاده می‌کند. در هر دو بازی گذشته بهتر از رقبا بوده‌ایم و الان باید ۷ امتیاز می‌داشتیم.

 

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا نسبت به عملکرد داور دیدار سپاهان اعتراض خواهند کرد خاطرنشان کرد: آیا مستحق اعتراض نیستیم؟ من به شما به صورت کوتاه تنها ۵ مورد از اشتباهات داور را یادآوری می‌کنم. صحنه خطای پنالتی بر روی مهدی طارمی در دقیقه ۵ که در آن صحنه عقیلی باید جریمه هم می‌شد. همچنین موقعیت ما از بین رفت. پنالتی سپاهان نیز اشتباه بود. ضربه‌ای که عقیلی به سمت دروازه ما فرستاد اشتباه بود. در کجای دنیا چنین ضربه‌ای صحیح اعلام می‌شود؟ روی امید عالیشاه سه خطا رخ داد که دو مورد آن پنالتی بود اما هیچ کدامش اعلام نشد.

 

برانکو ادامه داد: در دیدار با استقلال خوزستان نیز داور به اشتباه هادی نوروزی را اخراج کرد که اگر خطای نوروزی معیار مناسب برای اخراج بود باید از تیم حریف هم چند بازیکن اخراج می‌شد. آیا ما حق اعتراض داریم یا نه؟ به جای یک امتیاز الان باید ۷ امتیاز می‌داشتیم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه‌اش برای بالا کشیدن پرسپولیس از قعر جدول رده‌بندی گفت: طبیعی است که فقط باید ببریم. درست است که ما در دو بازی گذشته عملکرد بهتری داشتیم اما در کنار این عملکرد باید نتایج بازی را هم به سود خودمان به اتمام برسانیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا از محسن مسلمان در سه دیدار گذشته برای جبران جای خالی محمد نوری استفاده نکرده خاطرنشان کرد: مسلمان و نوری بازیکنان متفاوتی هستند. متفاوت از لحاظ نوع بازی، مسلمان تنها ۱۰ روز قبل از آغاز لیگ به تیم ما اضافه شد آن هم در شرایطی که دو ماه از تمرین‌ها دور بود. حیدریه هم بمانند مسلمان بود اما دلیل بازی او این بود که بابک حاتمی شب قبل از بازی با مسمومیت مواجه شد و ما به حیدریه بازی دادیم و عملکرد خوبی هم داشت اما او هم با مصدومیت مواجه شد. فردا قرار است از پای او عکس بگیرند تا شرایطش مشخص شود.

 

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت درباره دیدار این هفته با ذوب آهن گفت: ذوب آهن تیم خطرناکی است و در دیدار با سپاهان مستحق باخت نبود. در بازی با استقلال هم ثابت کرد که می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود. قطعا دیدار با ذوب آهن سنگین خواهد بود.

 

برانکو درباره عملکرد ضعیف جری بنگستون در دیدار با سپاهان اظهار کرد: او هم یک روز قبل از آغاز لیگ به تیم ما اضافه شده و مسلما نیاز به تمرین دارد.

 

سرمربی پرسپولیس درباره تاثیر حضور سوشا مکانی و احمد نوراللهی در دیدار هفته آیند با ذوب آهن نیز گفت: اگر سوشا بود ما الان ۷ امتیاز داشتیم نه به خاطر اینکه دروازه‌بان خوبی است بلکه او یک لیدر و رهبر خوبی است و می‌تواند به بازیکنان اعتماد به نفس بدهد. صادقی هم دروازه‌بان خوبی است اما با ۵ یا ۶ جلسه تمرین نمی‌تواند به حد و اندازه‌های مکانی برسد. احمد نوراللهی هم به آمادگی رسیده و در کورس رقابت حضور دارد. متاسفانه او بعد از اتمام لیگ گذشته کتفش را جراحی کرد و چند ماهی از تمرین‌ها به دور بود. او یکی از بازیکنانی است که پتانسیل بالایی دارد.

 

وی درباره کاپیتانی کفشگری در دیدار با سپاهان گفت: اومانا بازیکن باتجربه‌تری نسبت به کفشگری است اما کفشگری سابقه بیشتری در پرسپولیس دارد و از صمیم قلب برای این تیم تلاش می‌کند و بازی خوبی هم برای این تیم به نمایش گذاشت اما یکی دو مورد اشتباه داشت که با تمرین‌ها باید آن‌ها را جبران کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا