سیاسی

عاملان اسیدپاشی به عنوان چهره‌های ضدامنیتی محاکمه شوند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین منصور حقیقت‌پور اظهار کرد: اینکه عده‌ای بخواهند با مقاصد مختلف با این کار رعب و وحشت در جامعه ایجاد کنند، اصلاً در شأن نظام اسلامی ما نیست و باید دستگاه قضا در برخورد با عاملان این حرکت شنیع برخورد جدی داشته باشد و اجازه ندهد عده‌ای از این فضاسازی‌ها سوءاستفاده کنند.

وی این حوادث را مجموعه‌ای از رفتارهای غیراخلاقی و غیرانسانی و در مسیر فضاسازی‌های کاذب علیه جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: ما با اراده‌ای که از وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی سراغ داریم، یقین‌مان بر این است که عوامل این اقدامات نامناسب شناسایی شده و سپس سرنخ‌های سازمان جاسوسی موساد و سیا محرز می‌شود.

وی عاملان اسیدپاشی را مصداق افراد محارب در کشور یاد کرد و افزود: این افراد در جامعه با ایجاد رعب و وحشت می‌خواهند قانون‌شکنی کنند که باید در قدم اول با یک حرکت جهادی عاملان آن از سوی دستگاه‌های امنیتی کشور شناسایی سپس متخلفان با کمترین قصور و کوتاهی به سزای اعمال‌شان برسند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس تصریح کرد: تاکنون برخی از افراد مظنون در این زمینه شناسایی شدند و امیدواریم هرچه سریع‌تر این پرونده خاتمه یافته و امنیت و آرامش بیشتر در جامعه حاکم شود که کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز با بررسی‌های جوانب این امر سعی می‌کند تا این موضوع را در دستور کار قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا