شورای شهر

سه چراغ قرمز انصاری به شورای چهارم/معیار کارآمدی در شورا چیست؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین با توجه به نزدیک شدن انتخابات هیات رئیسه و البته مهم تر از آن در پیش بودن انتخابات آتی شورا ها که اردیبهشت ۹۶ برگزار خواهد شد، اظهار نظرهای مختلفی در خصوص عملکرد سه سال گذشته شورای چهارم مطرح می شود. 

در این بین غلامرضا انصاری عضو شورای شهر چهارم که ظرف سه سال گذشته انتقادات زیادی را به عملکرد شورایی که خودش هم در آن کرسی گرفته، وارد دانسته و حتی تعابیر نامتعارفی چون نوزاد ۶ ماهه و طفل شیرخواره را برای شورای چهارم به کار برده بود، چندان از عملکرد شورای چهارم راضی نیست.
 
یکی از انتقادهایی که غلامرضا انصاری بارها و بارها به آن اشاره کرده بحث تخصص گرایی و میزان کارآمدی برخی اعضای شوراست. این عضو شورای شهر تهران اخیرا و در آخرین اظهار نظر خود مدعی شده که در این سالها شورای شهر تبدیل به زینت‌المجالس شده و خاصیتی نداشته است!
 
 منتقدان غلامرضا انصاری معتقدند وى در حالی این انتقادات را مطرح کرده که خودش با مدرک دکترای علوم آزمایشگاهی به شورای شهر تهران راه پیدا کرده و سوابق کاری اش هم حکایت از فعالیت او به عنوان سفیر ایران در انگلستان و ترکمنستان دارد و فعالیت تخصصی در حوزه شهری در کارنامه او دیده نمی شود.
 
موضوعی که ظرف سه سال گذشته انتقادهای زیادی را برای این عضو شورا در پی داشته و همین ایرادات و اشکالات مربوط به عدم تخصص و ناکارآمدی را به خود انصاری وارد دانسته اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا