اجتماعی و فرهنگی

دوربین‌های تلویزیون با وزرای دولت یازدهم همراه می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  شبکه مستند سیما، محمدحسین آئینه، تهیه‌کننده و کارگردان «یک روز یک وزیر» با اشاره به تولید سری جدید این مجموعه، اظهار کرد: در سال ۹۴ شبکه مستند سیما تصمیم گرفت، مستندی پرتره از وزرای دولت یازدهم تولید کند. در هشت قسمت سری اول مستندهایی از وزیر بهداشت، وزیر علوم، معاون علمی رییس جمهور، وزیر ورزش و جوان، وزیر ارتباطات، وزیر کشور، وزیر نفت، وزیر امور خارجه و وزیر آموزش و پرورش تولید شده بود.

او افزود: امسال به دستور آقای غفوری (مدیر شبکه مستند) ماموریت پیدا کردیم مجموعه را با دیگر وزرای دولت یازدهم ادامه دهیم. تولید این مجموعه مستند از اول مرداد ماه آغاز شده است و در آن به سراغ وزرای تعاون، کار، امور اجتماعی، دادگستری، نیرو، راه و شهرسازی رفته‌ایم و احتمالاً درباره چند تن از معاونان رییس جمهور و دیگر وزرای او نیز مستند خواهیم ساخت.

آئینه درباره ساختار این مستند توضیح داد: مهروز ناصر شریف، به عنوان مجری – بازیگر در هر قسمت و در یک روز کاری با وزرا همراه می‌شود و در میان اتفاقات روزانه وزیر، با او درباره کار و زندگی‌اش گفت‌وگو می‌کند. هر قسمت از این مستند ۳۰ دقیقه دارد و برای ضبط هر کدام به نقاط مختلفی سفر کرده یا در وزارتخانه‌ها حاضر شده‌ایم.

به گزارش ایسنا، وحید مدرسزاده مجری طرح و مدیر این پروژه «یک روز یک وزیر» است که پخش آن از دوشنبه اول شهریور ماه با پخش قسمت مربوط به وزیر بهداشت از سری اول آغاز می‌شود. سری دوم «یک روز یک وزیر» از سه شنبه، دوم شهریور هر شب ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود و روز بعد ساعت ۱۵:۳۰ بازپخش می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا