اجتماعی و فرهنگی

هلال احمر ایران در جمع ۱۰ جمعیت برتر جهان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین   دکتر میترا آفتاب آذری در کارگاه آموزشی آشنایی با نظام مدیریت تحول راهبردی جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه باید با نگاه آسیب شناسی به این طرح نگریست، افزود: تشکیل کارگروه ها و برگزاری کارگاه های طرح تحول از سال گذشته در جمعیت هلال احمر آغاز و ارزش ها، مسئولیتها و چشم اندازهای جمعیت هلال احمر در سند تحول مشخص شده است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در حال حاضر جزء ۱۰ جمعیت برتر جهان محسوب می شود، تصریح کرد: براساس سند تحول، تا سال ۹۶جمعیت هلال احمر به پنج جمعیت برتر و اثر گذار جهان تبدیل می شود.

 

مشاور ریاست جمعیت هلال احمر در امور برنامه ریزی و تحول با تاکید براینکه طرح تحول جمعیت هلال احمر برنامه ای چهار ساله و منظم است، یادآور شد: با اجرای این برنامه به مراتب جمعیتی یکپارچه، موثر و پاسخگوتر خواهیم داشت.

وی اذعان کرد: با مسئولیت پذیری و حفظ کرامت انسان ها در جهت توانمند سازی و نوآوری تلاش می کنیم و امیدواریم با نگاهی به گذشته و هدف گذاری و برنامه ریزی منسجم ظرفیت ها را شناسایی و برای رفع نیازها از آن استفاده کنیم.

دکتر آذری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نوع سوانح در جهان تغییر یافته، باید نیازسنجی های جامعه مورد مطالعه قرارگیرد چرا که برای وقوع یک بحران، دوره زمانی طولانی طی خواهد شد و جمعیت هلال احمر باید آمادگی لازم در تمامی زمینه ها را داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا