سیاسی

هدف آمریکا تضعیف دولت عراق است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با نائب دبیرکل مقاومت اسلامی عصائب اهل حق با اشاره به رشادت‌ها و مقاومت شجاعانه مردم عراق بیان کرد: پیروز میدان‌های جنگ و مبارزه، حق است.

وی اضافه کرد: مراجع و آیات عظام ایران اسلامی برای پیروزی گروه‌های مقاومت دعا می‌کنند و سربلندی آنها را از خداوند متعال خواستار می‌شوند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه قدرتی بالاتر از خداوند وجود ندارد، گفت: خداوند متعال پشتیبان مردم عراق است و در این راه گروه‌های مقاومت نباید ضعفی را برای دشمن نمایان کنند، زیرا این امر سبب تقویت روحیه نیروهای دشمن خواهد شد.

وی تاکید کرد: رهبر انقلاب اسلامی و مراجع تقلید از گروه‌های مقاومت عراق حمایت می‌کنند و حکومت اسلامی ایران بر طبق وظیفه شرعی و قانونی خود به کشور همسایه و برادر خود کمک می‌کند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی از داعش به عنوان بهانه‌ آمریکا برای نفوذ در عراق یاد کرد و متذکر شد: هدف آمریکا تضعیف دولت عراق و جلوگیری از گسترش موج بیداری اسلامی است.

وی در ادامه تاکید کرد: دولت عراق نباید امیدی به کشورهای خارجی داشته باشند و با تکیه بر اتحاد داخلی و امید به وعده خداوند برای مجاهدان به مقاومت خود ادامه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا