استان

اهواز می سوزد و می سازد/اعضای شورا در تعطیلات تابستانی!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عاشور سواری پور گفت: در حال حاضر استان خوزستان و ایلام از جمله گرم ترین استان های کشور به شمار می روند و مردم این دو استان با مشکلات زیادی مواجه شده اند.

وی افزود: اینکه اعلام شده روز گذشته یک نفر در پی گرمازدگی در اهواز جان خود را از دست داده، موضوعی است که باید هر چه سریع تر مورد بررسی قرار گرفته و برای جلوگیری از اتفاقات مشابه اقدام شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با انتقاد از شهردار این شهر به دلیل عملکرد منفعلانه در شهر خاطرنشان کرد: ایجاد سایبان در معابر، افزایش فضای سبز و نصب آب سرد کن در سطح شهر از جمله اقداماتی است که می تواند منجر به آسایش بیشتر شهروندان در دمای بالای شهر اهواز شود اما متاسفانه در این رابطه اقدامی از سوی شهرداری اهواز صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: شورای شهر اهواز اختیاراتی را در رابطه با اقدامات این چنینی به شهردار داده و قرار نیست برای هر اتفاقی یک فوریت و یا دو فوریت در شورا به تصویب رسد.

سورای پور از مرخصی اعضای شورای شهر اهواز خبر داد و تصریح کرد: اعضای شورای شهر اهواز از یک مرداد تا ۲۰ مرداد در مرخصی خواهند بود و در این زمان نمی توانیم مصوبه ای را داشته و شهرداری را ملزم به ایجاد امکانات رفاهی برای شهروندان کنیم.

 

*این ادعای عضوض شورای شهر اهواز که اعضا در مرخص و تعطیلات تابستانی هستند و نمی توانیم مصوبه ای داشته باشیم و کاری برای مردم انجام بدهیم واقعا جای تعجب دارد! اینکه تعطیلات تابستانی به گرمای طاقت فرسا و مرگبار اهواز ارجحیت داشته باشد بدون شک پاسخ خوبی به آراء مردمی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا