اجتماعی و فرهنگی

آتش سوزی مهیب در غرب تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت یک و ۲۵ دقیقه بامداد آتش‌سوزی گسترده‌ای در ساختمان مسکونی واقع در بلوار لاله شرقی خیابان پژوهنده به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ۴ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک واحد ۷۰ متری در این ساختمان ۴ طبقه کاملا شعله‌ور و آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شدند. ۱۵ نفر از ساکنان این ساختمان که محبوس شده بودند توسط آتش‌نشانان نجات یافتند و اعلام شد در زیرزمین این ساختمان نیز یک نفر گرفتار شده است که آتش‌نشانان وارد عملیات نجات شدند.

ملکی گفت:‌ در حین عملیات یکی از آتش‌نشانان به نام علی قانع ۳۶ ساله نقش بر زمین می‌شود که تحویل عوامل اورژانس داده شد و ساعاتی پیش اعلام کردند جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در ادامه این عملیات یک خانم ۹۰ ساله که دارای معلولیت حرکتی نیز بود، در این حادثه جان خود را از دست داد.

ملکی بیان داشت: شغل آتش‌نشانی جزو مشاغل سخت و زیان‌آور به حساب می‌آید و هر ساله تعدادی از آتش‌نشانان برای نجات جان هموطنان خود جان خود را از دست می‌دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا