استان

جزئیات جدید از فرار شهردار گرگان از قانون/فرافکنی با ادبیاتی نامتعارف

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین و بر اساس پیگیری های پایگاه خبری شوراآنلاین، نهاد ریاست جمهوری قانون منع به کارگیری نیروهای بازنشسته در شهرداری استان های مختلف کشور را به شورای عالی استان ها ابلاغ کرده و بر همین اساس این ابلاغیه با امضای مهدی چمران رئیس شورای عالی استان ها به شهرداری و شورای شهر مراکز تمامی استان ها ارسال شده تا از به کار گیری نیروهای بازنشسته که منع قانونی دارد، جلوگیری شود.

 

صادقلو شهردار گرگان پس از دریافت این ابلاغیه که در واقع از سوی نهاد ریاست جمهوری صورت گرفته بوده است، با آگاهی علم به بازنشسته بودنش، در مقام پاسخگویی بر آمد. شهردار گرگان که گفته می شود با تحصیلات دیپلم بر مسند شهرداری مرکز استان گلستان تکیه زده، با این ذهنیت که رئیس شورای عالی استان ها ابلاغیه ممنوعیت عدم به کارگیری نیروهای بازنشسته را برای شخص او فرستاده، اقدام به انتشار جوابیه ای با ادبیات نامتعارف و غیر مدیریتی می کند که به هیچ وجه حداقل شئونات و آداب مدیریتی در آن رعایت نشده است.

 

شهردار گرگان که قطع به یقین به غیرقانونی بودن ریاستش در مرکز استان گلستان کاملا واقف و آگاه است، با این اقدام و فرافکنی به نوعی فرار رو به جلو انجام داد و به نوعی بر تخلف صورت گرفته و درست بودن تذکر داده شده مهر تایید زد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا