شورای شهر

انتقاد سالاری از نحوه اداره جلسات شورا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد سالاری با انتقاد به نحوه اداره جلسه شورا گفت: طبق آنچه به ما اطلاع داده بودند امروز فقط قرار بود  یک عضو شورا نطق پیش از دستور داشته باشند مانند نطق دیگر اعضا اما اینکه از قبل با فرماندار ری و مسئولین مرتبط  هماهنگ شده تا در جلسه شورا  برای بررسی موضوع نطق که مربوط به مسائل و مشکلات شهر ری است در صحن حضور داشته باشند به ما اطلاعی داده نشده بود  تا ما در جریان موضوع مورد بررسی قراربگیریم.

وی ادامه داد: اکنون وقت زیادی از جلسه به یک نطق پیش از دستور اختصاص داده شده ، هرچند موضوع طرح شده از اهمیت زیادی برخوردار است و حتی یک روز هم برای بررسی آن کم است اما برای بررسی آن باید از قبل اعضای شورا در جریان قرار می گرفتند تا مادر حوزه فعالیت خود مسائل را احصا میکردیم و دقیق تر به بررسی می پرداختیم که نتیجه ای حاصل میشد نه اینکه تنها مشکلات مطرح گردد در پایان هم بی نتیجه بماند.

سالاری با تاکید بر لزوم برنامه محور عمل کردن  اظهار داشت: مگر ما برنامه ۵ ساله نداریم؟ مگر ذیل آن برنامه سالانه نداریم؟ مگر بودجه برای برنامه های سالانه نداریم؟مگر ما نمی گوییم شهرداری می بایست مطابق برنامه ها عمل کند؟ شهر ری نیز جزو همین برنامه ۵ ساله است و ما الان باید بر اساس اسناد فرداست بررسی کنیم که شهرداری چه کارهایی باید انجام می داده که نداده و چه کار خوبی انجام داده است.اینکه یکسری عکس در صحن نمایش داده شود، مشکلی را حل نمی کند. مشکلات شهر باید بر اساس برنامه بررسی شود چراکه طرح بی برنامه مشکلات نتیجه ای ندارد.

وی در پایان بر لزوم احیا جلسات مشترک با نمایندگان مجلس به منظور بررسی دقیق تر مسائل تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا