اجتماعی و فرهنگی

به ۱۹۷ زنگ بزنید

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب با اعلام خبر فوق اظهار داشت: «هر سازمان و نهادی برای موفقیت در مسیر رسیدن به اهداف و آرمان های خود نیازمند بررسی و شناخت نقایص و معایب موجود بوده تا با رفع آنها و هموار کردن مسیر با سرعت بیشتری به مقصد برسد؛ ضمن اینکه خیلی از اوقات تقدیر مردم از عملکرد صحیح و مثبت آن سازمان می تواند شتاب بیشتری به حرکت داده و نتایج مثبتی درپی خواهد داشت.

پلیس خدمتگذار نیز در راستای ارزیابی و ارزشیابی عملکرد سازمانی و ارزشیابی اقدامات و خدمات نیروهای  تحت امر در بخش های مختلف و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت خود نسبت به ایجاد و راه اندازی مرکز نظارت همگانی (پلیس ۱۹۷) اقدام کرد.

این مرکز بعنوان پل ارتباطی شهروندان با مسئولان ناجا از سال ۹۰ به منظور رضایتمندی افراد جامعه از بعد امنیت و آسایش، جامعه پذیری فعالانه و مثبت آحاد اجتماع، ظهور و شکوفایی پدیده متقابل در جامعه، تعامل گسترده مردم با پلیس و مسئولیت پذیری و مشارکت جویی شهروندان شروع به فعالیت کرد.

شهروندان می توانند هرگونه شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس راهور را با تماس با شماره تلفن ۱۹۷ یا حضور در هریک از پایگاه های مرکز نظارت همگانی ناجا مطرح کنند.

مسئولان و کارشناسان حاضر و حاذق در مرکز نظارت همگانی نیز پس از بررسی و رسیدگی موضوعات، نتایج  بدست آمده و اقدامات انجام شده را در اسرع وقت به اطلاع شهروند مربوطه می رسانند.

۱۹۷ را می توان نمادی از رعایت حقوق شهروندی در ناجا دانست و فرصتی برای همدلی و هم زبانی بین مردم و پلیس قلمداد نمود؛ بنابراین توصیه می شود شهروندان قانونمدار و مسئولیت پذیر چنانچه هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت و تقدیری از عملکرد پلیس راهور داشته با این مرکز تماس حاصل نموده تا پلیس بتواند با بهره گیری از نظرات آنها کارآمدتر به انجام وظایف و ماموریت های محوله پرداخته و رضایتمندی عموم مردم را به ارمغان بیاورد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا