شورای شهر

لزوم پاسخگویی اعضای شوراها

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  وی روز چهارشنبه در دیدار با مهدی چمران رئیس شورای عالی استان های کشور با تاکید بر ضرورت تقوا در امور عنوان کرد:خداباوری و تقوا انسان را به موفقیت در امور می‌رساند.

این مرجع تقلید افزود: مردم و مسئولان باید پاکی و خلوص نیت در امور را محور کارهای خود قرار دهند. وی در مورد اهمیت جایگاه شوراها اظهار کرد: شوراها به وضعیت اقشار مختلف جامعه اهتمام داشته باشند تا با تعالی و پیشرفت جامعه ای را رقم بزنیم که آن را الگوی جهان اسلام معرفی کنید.

این استاد برجسته حوزه خاطرنشان کرد: شوراها می توانند با پیگیری امور نیز مشکلات مردم را حل کنند؛ چرا که از جایگاه قانونی در نظام جمهوری اسلامی برخوردار هستند. وی تاکید کرد: با عنایت به چنین جایگاهی، دولت و مجلس باید در تعامل با شوراها تلاش کنند تا همه در تحق اهداف نظام گام بردارند.

علوی گرگانی خاطرنشان کرد: پویایی و حرکت شوراها در گرو حمایت‌های مجلس و دولت است. وی گفت: خدای متعال نظام مشخصی را در جهت تحق عدالت در جهان هستی مشخص کرده که در این میان مسئولان در روز قیامت باید پاسخگوی اعمال و عملکرد خود باشند؛ از این رو نباید از رسالت و وظایف خود غافل شوند.

این استاد حوزه عنوان کرد: می توان با تکیه بر ظرفیت های داخلی به پیشرفت دست یافت پس مسئولان نیز از اجرای رسالت و وظایفی که دارند دریغ نورزند.وی بیان کرد: خداوند از همه بندگان خود انتظار دارد به وظایف خود عمل کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا