ورزشی

سلیمی:قول مدال نمی دهم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بهداد سلیمی در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره شرایطش در اردوی اردبیل گفت: از چهارم فروردین ماه تمرینات وزنه برداری‌ام را آغاز کرده‌ام و حدود یک ماه و نیم است که کار با وزنه را انجام می‌دهم. پیشرفتم خوب بوده است و هم خودم، هم کادرفنی و هم مسئولان پزشکی راضی هستیم.

وی ادامه داد: امیدوارم تا ۳ ماه باقیمانده تا المپیک مشکل خاصی پیش نیاید و زانویم همراهی و مدار کند تا برسم. قول می‌دهم تمام تلاشم را برای طلای المپیک انجام دهم، اما هنوز زود است که بخواهم قول مدال بدهم چون هنوز رکوردهایم به سطح ایده‌آل نرسیده است که بخواهم قول مدال بدهم.

دارنده مدال طلای المپیک لندن تصریح کرد: در سال جدید رسیدگی بهتر شده است و فدراسیون هم کمک می‌کند با آرامش کامل تمرینات را پشت سر بگذاریم. بچه‌های وزنه‌برداری همیشه مظلوم هستند و زیر سایه رشته‌های دیگر قرار می‌گیرند، اما توقع کسب مدال در المپیک از آنها بالاست. وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و مسئولان دولت باید حمایت‌های خود را در این مدت باقیمانده تا المپیک بیشتر کنند تا از ۵ سهمیه المپیک بهترین نتیجه را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

سلیمی خاطر نشان کرد: ۷۰ درصد رکوردهای قبلی را تا به امروز تکرار کرده‌ام، اما راه زیادی مانده است. رسیدن به این ۷۰ درصد کار چندان سختی نبود، اما رسیدن به ۳۰ درصد پایانی خیلی سخت است. تلاش می‌کنم تا ۹۸ روزی که تا مسابقات سنگین وزن تا المپیک مانده است به مرز آمادگی برسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا