ورزشی

مظلومی:ما هم پرسپولیس قهرمانی می‌خواهیم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: ما با فینال جام حذفی ۴ فینال پیش رو داریم. باید تلاش کنیم در هر ۴ بازی پیروز شویم. کاری به کار رقبا نداریم. تلاش ما این است که بازی خوب و با انگیزه‌ای را انجام دهیم.

وی ادامه داد: ما در زمین تختی بازی داریم و مسئولان این ورزشگاه در تلاش هستند تا زمین برای این بازی آماده شود چراکه هر دو تیم تیم‌های تاکتیکی هستند که روی زمین فوتبال روانی را ارائه می‌دهند. ما با تیمی بازی داریم که درست است که چند هفته نتیجه نگرفته اما تیم خوبی است و مربی خوبی دارد. در این تیم بازیکنانی حضور دارند که اگر به آنها توجه نکنیم خطرناک می‌شوند. با این همه ما بر روی برنامه‌های خودمان بازی می‌کنیم و امیدوارم بچه‌ها با تلاشی که می‌کنند و همچنین حمایت هواداران بتوانیم بازی روان هفته قبل را انجام دهیم و با پیروزی میدان را ترک کنیم.

مظلومی افزود: در هر صورت باید تلاش کنیم تا امتیاز به دست آوریم. ۴ فینال داریم که باید همه آنها را ببریم. به رقبای‌مان کاری نداریم. نتیجه هم دست خداست. ان‌شا‌ءالله خدا کمک می‌کند و به اهدافمان می‌رسیم.

وی در مورد اینکه منصوریان گفته است می‌خواهد به استقلال کمک کند تا این تیم قهرمان شود، گفت: دستش درد نکند. منصوریان از خانواده استقلال است. نظرش را گفته و به نظرش احترام می‌گذارم. او مربی نفت است و من هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. کاری نداریم که رقبا چه می‌کنند. اگر آنها شکست بخورند و ما نتوانیم ببریم فایده‌ای ندارد.

سرمربی استقلال در مورد حنیف عمران‌زاده و اینکه او را از تمرین مهدی رحمتی کنار گذاشته گفت: جنگ رسانه‌ای راه افتاده که رحمتی باعث کنار گذاشتن عمران‌زاده شده است. او نقشی در این اتفاق نداشته. رحمتی کاپیتان تیم است و من همیشه از او مشورت می‌گیرم. رحمتی عصای دستم است اما در مسئله عمران‌زاده هیچ نقشی نداشته. من به عمران‌زاده گفته‌ام در تمرینات شرکت نکند و او را در اختیار باشگاه قرار دادند و باشگاه باید تکلیفش را مشخص کند. عمران‌زاده برای استقلال زحمت کشیده است البته من به عنوان مربی حق اخراج بازیکن را ندارم و بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده‌ام.

مظلومی در مورد اینکه رضایی به مدیرعامل باشگاه سایپا به برگزاری بازی با استقلال در ورزشگاه تختی اعتراض کرده است، گفت: با احترام به مدیر سایپا تعیین زمین بر عهده شورای تامین است. شاید آنها بخواهند زمینی انتخاب کنند که نتوان روی آن بازی کرد. حالا آنها ایراد گرفته‌اند که چرا در زمین تختی تمرین کردیم که من باید بگویم که ما هرجا بخواهیم تمرین می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما می‌خواستیم مثل بازی سایپا با پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی برگزار شود و ما در آزادی بازی کنیم و اتفاقا این ما هستیم که باید اعتراض کنیم که چرا در زمین تختی قرار است بازی کنیم. ما دوست داشتیم مثل بازی صبا و پرسپولیس در آزادی به میدان برویم و از طرفی علاقمند هستیم همه چیز برابر باشد اما به هر حال تصمیمی است که گرفته شده هرچند که سایپایی‌ها زمین شهر قدس را خواسته‌اند اما هرچه شورای تامین تصمیم بگیرد ما می‌پذیریم. کل حرف من این است که حتی اگر روی آسفالت هم بازی کنیم باید حریف را ببریم و به حال ما تفاوتی ندارد.

مظلومی درباره محرومان و مصدومان استقلال برای بازی فردا تصریح کرد: محسن کریمی چند جلسه با ما تمرین کرده و از طرفی عادل شیحی هم به این بازی نمی‌رسد. حنیف عمران‌زاده هم که نیست و علیرضا رمضانی تازه از مصدومیت رها شده و دو جلسه با ما تمرین کرده است اما خوشبختانه محروم نداریم و همه بازیکنان هستند.

سرمربی استقلال درباره اظهارات برانکو مبنی براینکه ۴۰ میلیون پرسپولیسی منتظر قهرمانی پرسپولیس هستند، اظهار داشت: ما هم در کورس قهرمانی هستیم و مدعی اول شدنیم. قطعا ما هم همین نظر را داریم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و به صحبت‌های برانکو احترام می‌گذارم اما ۴۰ میلیون هوادار استقلال هم منتظر قهرمانی ما هستند و قطعا از تیم حمایت خواهند کرد و امیدوارم به استادیوم بیایند.

وی درباره اینکه امیدوار هست به صدر جدول رسیده و فاصله با پرسپولیس را کم کند اظهار داشت: فقط یک بازی از صدر جدول عقب هستیم و منتظر لغزش رقبای خود هستیم. البته ما باید ببریم چراکه اگر رقبای ما امتیاز از دست بدهند و ما نبریم اتفاقی نمی‌افتد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا