مدیریت شهری

کسب جایگاه اول مشارکتی شهروندان منطقه۶ در طرح “من شهردارم”

شهردار منطقه از کسب جایگاه اول مشارکت شهروندان این منطقه در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در طرح “من شهردارم” خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی منطقه۶، سید مرتضی روحانی گفت: قطعاً مشاهده آثار و نتایج اجرای طرح من شهردارم ۱ تبیین دقیق پروژه های در حال اجرا به شهروندان، نقش موثری در مشارکت پذیر شدن شهروندان داشت .

شهردار منطقه۶ ادامه داد: ما تلاش کردیم با جلب اعتماد مردم به نتیجه گرایی و تبیین دقیق این طرح مشارکتی، شهروندان را برای مشارکت در برنامه ریزی شهری دعوت کنیم، مشارکت فعالانه شهروندان در نظرسنجی طرح “من شهردارم ۲” یک موفقیت و تحول بزرگ در مدیریت شهری است.

روحانی با اشاره به اینکه شهرداری ناحیه۴ این منطقه بیشترین سهم مشارکت را به خود اختصاص داد؛ افزود: بیشترین میزان مشارکت سهم شهروندان در محلات امیرآباد و فاطمی در این ناحیه و سپس محله بهجت آباد در ناحیه۳ این منطقه بود.

شهردار منطقه مرکزی شهر تهران اظهار داشت: ناحیه۴ یکی از مهمترین و حساس ترین نواحی منطقه است که از آن به عنوان پردیس علمی و دانشگاهی تهران یاد می شود و یک گلوگاه ارتباطی مهم برای بهره بردن از پتانسیل نخبگان دانشگاهی در اداره شهری است که این مشارکت به شهرداری نوید این را می دهد که نخبگان شهروندی علاقمند به همکاری به منظور ارتقاء سطح خدمات در این منطقه هستند.

روحانی در پایان ضمن قدردانی از شهروندان برای خلق این مشارکت پرشور اذعان داشت: وظیفه ما پس از مشارکت پرشور شهروندان برای مدیریت شهری و اجرای درخواست ها و مطالبات شهروندان سنگین تر شد و امیدوارم با اجرای آنچه شهروندان در قالب طرح من شهردارم درخواست کرده اند، شاهد تحول تاثیرگذار در خدمات شهری باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا