اجتماعی و فرهنگی

برای اولین بار در شهرداری تهران برگزار می‌شود؛ دوره آموزشی «کلینیک حل مسئله» ویژه رؤسای ادارات حقوقی مناطق ۲۲گانه

برای اولین بار از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، دوره آموزشی «کلینیک حل مسئله» ویژه رؤسای ادارات حقوقی مناطق ۲۲ گانه برگزار می‌شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، محمد علی الفت پور ضمن اعلام این خبر و با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای نوآوری برای حل مسائل و بهبود فرآیندهای کاری در هر سازمانی، استفاده از خرد جمعی و اندیشه گروهی‌ست، افزود: تحقق این مهم و رسیدن به پاسخ صحیح و اجرایی در مورد مسائل مطروحه، از طریق گفتگو درباره اختلاف نظرها، حاصل می‌شود.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران اظهار داشت: دوره آموزشی «کلینیک حل مسئله» را بستری مناسب جهت هم‌اندیشی و مباحثه در راستای حل مسائل سازمانی و همچنین تحقق بند (ذ) ماده سوم «سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران» مصوب شورای اسلامی شهر تهران با موضوع «ایجاد فرهنگ مشارکت استعدادها در حل مسائل سازمانی» فراهم می‌کند.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را بررسی و رسیدن به راه‌حل‌های صحیح، اجرایی و کارشناسانه برای چالش‌های اعلامی از سوی اداره کل حقوقی شهرداری تهران که توسط ادارات حقوقی مناطق ۲۲ گانه احصاء شده است، دانست.

گفتنی‌ست؛ دوره آموزشی «کلینیک حل مسئله» اولین بار پس از ابلاغ دستورالعمل «شیوه‌نامه تشکیل اتاق حل مسئله»، در روز پنج‌شنبه ششم مهر ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵ در سالن شهدای مدافع حرم واقع در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۵ با حضور رؤسای ادارات حقوقی مناطق ۲۲ گانه، مربی‌ها، تسهیل‌گران و اعضای کارگروه حل مسئله برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا