مدیریت شهری

معاون شهردار تهران تاکید کرد: کمک به ارتقاء عملکرد مناطق مهم ترین هدف نظارت ستادی و میدانی

با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و مدیران کل این معاونت ، حمید جوانی شهردار منطقه، معاونین و شهرداران نواحی نظارت میدانی ، ستادی و ارزیابی دوره ای منطقه ۳ برگزار و عملکرد این منطقه در بخش های مختلف بویژه در حوزه های مربوط به نگهداشت شهر ارزیابی شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق به نقل از روابط عمومی منطقه ۳، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق با همراهی مدیران کل این معاونت و حمید جوانی شهردار منطقه ۳ از پروژه های مختلف منطقه من جمله: مسیل بلوار مجتبایی، مجموعه فرهنگی و ورزشی قاضی الصابر، توسعه پایانه ونک، کانال منظریه،کانال عرضی خیابان ولی عصر(ع) و رمپ خیابان کاوه به رزمجوبین بازدید کردند.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، فلسفه برگزاری بازدیدهای میدانی و جلسات نظارت دوره ای در مناطق را رفع مشکلات موجود در راستای ارتقاء و پیشرفت سطح خدمات رسانی به شهروندان در کلانشهر تهران برشمرد و تاکید کرد: بطور یقین، تمامی مسائل و مشکلات موجود با طرح ریزی و یک برنامه دقیق و اصولی قابل رفع است که این امر به افزایش رضایتمندی شهروندان می انجامد.

شعبانی در ادامه افزود: خدمتگزاری و فعالیت در شهر باید به گونه ای ملموس و قابل مشاهده باشد و یکی از مهم ترین اهداف نظارت ستادی ارزیابی نگاه بیرونی عملکرد ما توسط شهروندان است.

وی افزود:شتاب فعالیت های اجرایی در مناطق نیاز به هم افزایی دارد و از نظر ما هیچ مانعی برای خدمت رسانی به شهر و شهروندان تهرانی وجود ندارد.معاون شهردار تهران در نظارت میدانی و ستادی منطقه سه عنوان کرد در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گزارشی از مشکلات احصا شده توسط ادارات کل معاونت هماهنگی و امور مناطق در بخش های مختلف به منطقه ابلاغ شده که معاونت ها و شهرداران نواحی به مدت یک هفته پس از رفع نقائص ، گزارشی از رفع ایرادات را تهیه و در نظارت ستادی منطقه بعدی ارائه خواهند داد تا با کمک حوزه های ستادی واجرایی موانع را مرتفع نماییم.

مهدی شریفیان مدیر کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت هماهنگی و امور مناطق و سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی ، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق به ارائه گزارشاتی در خصوص وضعیت عملکردی منطقه ۳ با توجه به سامانه های نظارتی پرداختند و معاون هماهنگی و امور مناطق رسیدگی فوری به برخی معضلات و چالش های این منطقه را خواستار شد.

همچنین شعبانی در ادامه این بازدید با خانواده شهیدان محمدحسین و علی رضا اکبرزاده شوقی دیدار و گفتگو نمود. محمدحسین در عملیات بیت المقدس و علیرضا در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا