مدیریت شهری

استفاده از ظرفیت همه اقشار راهی برای اداره بهتر شهری منطقه ۶

شهردار منطقه ۶ در اولین جلسه شورای مدیران منطقه به استفاده از ظرفیت تمامی اقشار، سرعت بخشی به پیشرفت پروژه ها و شناسایی ظرفیت نیروی انسانی منطقه، برای اداره بهتر قلب پایتخت تاکید کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، مرتضی روحانی شهردار منطقه با اشاره به اینکه این منطقه به عنوان گنجینه هویتی و فرهنگی تهران از جمله مناطق تهران است که تنوع فرهنگی و جمعیتی آن زیاد است گفت: استفاده از ظرفیت همه اقشار جامعه و تحقق آن با ایجاد همبستگی و همکاری بین اقشار مختلف جامعه، به عنوان کلیدی برای تحقق تحول و بهبودی اداره این بخش از شهر محسوب می شود.

وی ادامه داد: با توجه به تنوع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی موجود در منطقه استفاده از ظرفیت همه اقشار از اهمیت بسیاری برخوردار است تا با بهره مندی از این ظرفیت بتوانیم به توسعه شهری، بهبود خدمات شهری و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان دست یابیم.

به گفته روحانی در راستای اداره بهتر شهری منطقه ۶، باید به نیازها و مشکلات اقشار مختلف توجه نمود و برنامه‌ها و طرح‌هایی را تدوین کردکه به بهترین نحو از ظرفیت‌ و توانمندی‌های همه اقشار استفاده  نمود تا رضایت مندی تمامی شهروندان را در بهره مندی از امکانات شهری کسب کرد.

سرعت بخشی به قطار پروژه‌های شهری منطقه با رعایت شاخص‌های کیفی

در ادامه روحانی به اهمیت سرعت بخشیدن به اتمام عملیات اجرایی پروژه های ناتمام شهری منطقه با رعایت شاخص های کیفی اشاره کرد و بیان داشت: تلاش برای اتمام عملیات اجرایی پروژه ها باید ادامه دار باشد و باید تمام تلاش ها به کار گرفته شود تا پروژه ها به طور سریع و با رعایت دقیق شاخص های کیفی به اتمام برسند.

وی افزود :که سرعت بخشیدن به قطار افتتاح پروژه‌های شهری و رعایت شاخص‌های کیفی می‌تواند در ارتقاء زندگی شهری این بخش از شهر تاثیرگذار باشد. این اقدام سبب خواهد شد تا مشکلات و نیازهای شهروندان به صورت سریع و موثری رفع گردد و منجر به بهبود چشمگیری در زندگی شهری شهروندان این منطقه شود.

ارتقای خدمات شهروندی با شناسایی و بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص

شهردار منطقه یکی دیگر از  راهکارهای اصلی برای بهبود خدمات شهروندی را  شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص دانست و خاطر نشان کرد: نیروهای متخصص و با تجربه در حوزه‌های مختلف، می‌توانند با داشتن دانش، مهارت و تخصص لازم در بهبود و ارتقای خدمات شهروندی کمک کنند.

وی ادامه داد: شناسایی نیروهای متخصص، اولین قدم در بهره‌برداری از ظرفیت نیروی انسانی است که می‌توان با بهره مندی از این ظرفیت به افزایش کیفیت و کارایی خدمات شهروندی دست یافت. این فرآیند می‌تواند شامل ارزیابی مهارت‌ها، تجربه‌ها و تخصص‌های مورد نیاز در حوزه‌های مختلف باشد.

بنابر گفته روحانی افزایش کیفیت، بهبود عملکرد و ارتقای سطح رضایت شهروندان از خدمات، باید مهم ترین اولویت کاری مدیریت شهری منطقه باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا