اجتماعی و فرهنگی

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران: استراتژی بودجه ای شهرداری تهران حمایت از اتمام پروژه های نیمه تمام مناطق ۲۲ گانه است

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از استراتژی حمایت از پروژه های نیمه تمام در مناطق ۲۲گانه پایتخت خبر داد و گفت: امسال به فراخور پیشرفت پروژه ها با رعایت چارچوب های بودجه و صرفه و صلاح مردم، برای اتمام پروژه های نیمه تمام کمک خواهیم کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران، امیر شهرابی با اشاره به نگاه حمایتی به مناطق اظهارداشت: از سال ۱۴۰۱ با رویکرد حمایت از مناطق در بودجه ریزی تلاش کردیم تا مناطق ۲۲گانه شهر تهران بتوانند با تکمیل پروژه های خود در راستای ارتقای رضایت شهروندان گام بردارند.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران افزود: ما نیز به فراخور پیشرفت پروژه ها با رعایت چارچوب های بودجه و صرفه و صلاح مردم کمک خواهیم کرد که پروژه های نیمه تمام به اتمام برسد.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری و اجرای پروژه های درخواستی مردم در طرح من شهردارم تاکید کرد: با توجه به رویکرد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ در حوزه ترافیک نیز تزریق بودجه ای خوبی خواهیم داشت تا هرجا نیاز است اتفاقات خوب و مثمرثمری را برای شهر تهران رقم بزنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا