اجتماعی و فرهنگی

از سوی مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران صورت گرفت: رسیدگی و پاسخ‌گویی به درخواست‌های کارکنان شهرداری‌تهران

صبح امروز مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران به همراه جمعی از معاونین و مدیران در نخستین برنامه ملاقات با کارکنان در سال ۱۴۰۲ پاسخ‌گوی درخواست‌ کارکنان متقاضی بود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران؛ همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی، اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران به‌منظور تکریم و رسیدگی به درخواست‌های کارکنان در نخستین برنامه ملاقات با کارکنان در فروردین‌ماه سال جاری میزبان تعدادی از همکاران گرامی بود.

در این دیدار که اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی و جمعی از معاونین و مدیران مجموعه حضور داشتند؛  ۴۲ نفر از همکاران گرامی مشکلات و مطالبات خود را از نزدیک با مدیران مطرح کردند.

وی هدف از اجرای این دیدار‌ها را پاسخ‌گویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات همکاران گرامی، تسهیل دسترسی پرسنل با مدیران این مجموعه و ارتقای سطح رضایت‌مندی ایشان قلمداد کرد و افزود: خدمت صادقانه، تکریم، رسیدگی امور پرسنل توأم با احترام و در شأن آن‌ها از اولویت‌های حوزه سرمایه انسانی می‌باشد.

مردانی افزود: در اواخر سال گذشته علاوه بر برگزاری جلسات ملاقات با کارکنان، طی برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته از بخش‌های مختلف سازمان ورزش، شرکت خودرو سرویس ‌شهر، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، شهرداری مناطق ۱۵ و ۱۸ بازدید و به‌صورت چهره به چهره با کارکنان دیدار و گفت‌وگو شد.

گفتنی‌است مدیرکل سرمایه‌انسانی در این برنامه سه‌ساعته، شنونده درخواست و دغدغه همکاران محترم مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه بود و ضمن ارایه رهنمودهای لازم، دستور مساعد در چهارچوب ضوابط و قوانین جهت رفع مسائل و مشکلات مطروحه از سوی حاضرین صادر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا