اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

علیرضا جاوید مطرح کرد؛ کیفیت نگهداشت شهر ارتقا می‌‌یابد

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از اجرای طرح خدمت در مناطق پایتخت برای بهبود کیفیت نگهداشت شهر خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران علیرضا جاوید درخصوص حوزه نگهداشت شهر اظهار کرد:‌ ارتقاء کیفیت نگهداشت شهر در حوزه‌های مختلف در دستور کار است از جمله نگهداشت عمرانی شهر که موضوع آسفالت، نهرسازی و پیاده‌روسازی، نگهداشت سازه‌های خاص مثل مقاوم‌‌سازی پل‌ها و تقاطع‌های غیر همسطح است.

در حوزه‌ زیباسازی نیز مربوط به موضوع نگهداشت شهر در منظر عمومی شهروندان اعم از موضوع نورپردازی، تابلوهای تبلیغاتی شهری و المان‌های شهری است. نگهداشت شهر در حوزه رفت‌وروب و نظافت شهر نیز در حوزه خدمات شهری تعریف می‌شود.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران افزود:‌ نگهداشت شهر در حوزه‌ ترافیک شامل موضوع اصلاح هندسی جزئی و کوچک معابر و المان‌های ترافیکی و عملکرد چراغ‌های راهنمایی رانندگی است و در قالب یک بسته کلی در اولویت شهرداری در ماه‌های اخیر قرار گرفته که در قالب طرح خدمت به‌صورت هفتگی در یکی از مناطق تهران اجرا می‌شود و سعی شده کیفیت نگهداشت شهر ارتقاء یابد.وی ادامه داد:‌ بازخوردهایی که همکاران ما در مجموعه‌ شهرداری تهران دارند، نشان می‌دهد در آن مناطقی که طرح خدمت در آن‌ها اجرا شده، در همه ابعادی که گفته شد کیفیت نگهداشت شهر به‌ویژه در حوزه آسفالت معابر ارتقاء محسوس یابد. به همین دلیل سعی می‌شود سرعت اجرای طرح خدمت در سایر مناطقی که هنوز این طرح اجرا نشده افزایش یابد و تا پایان سال در همه مناطق ۲۲گانه یکبار طرح خدمت به مدت یک هفته اجرا شود.به گفته جاوید، با اجرای گسترده‌تر طرح نگاه خدمت در ابعاد مختلف تا اوایل سال بعد قطعا شاهد ارتقاء کیفیت نگهداشت شهر هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا