مدیریت شهری

مناسب سازی ۷ هزار متر مربع از معابر منطقه ۱۳ تا پایان امسال

شهردار منطقه ۱۳ از مناسب سازی بیش از ۵ هزار متر مربع از معابر منطقه برای معلولان در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت : تا پایان سال جاری نیز حدود ۷ هزار مترمربع از معابر منطقه برای معلولان مناسب سازی می شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه ۱۳ گفت : تردد متراکم و پرشمار روزانه این منطقه، اهمیت فعالیت‌های عمرانی در حوزه مناسب‌سازی معابر را برای همه به‌ویژه معلولان دوچندان کرده است.

او در خصوص اقدامات معاونت فنی و عمرانی منطقه ۱۳ برای دسترس‌پذیرکردن معابر محدوده افزود : از ابتدای امسال تاکنون ، ۵ هزار و ۶۴۵ مترمربع از معابر اصلی از جمله خیابان‌های محصل، تیموری ، تیموری فر، جباری، مرتجایی، کوثر و جدیدی مناسب‌سازی شده و طبق برنامه پیش‌بینی‌شده تا پایان سال، حدود ۷ هزار مترمربع از دیگر معابر اصلی در دستور کار قرار بگیرد.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به مناسب‌سازی ۲ سرای محله اشراقی و زاهد گیلانی افزود: بازسازی پیاده‌روی قدیمی خیابان حافظ و خیابان چهارم نیروی هوایی انجام شده و ادامه خیابان محصل با هدف مناسب‌سازی با سرعت خوبی در حال پیشرفت می باشد که این امر موجب رضایت ساکنان محله و مراجعان روزانه به این خیابان شده است.

محمد هادی علی احمدی یادآور شد: مناسب سازی خیابان چهارم نیروی هوایی، اتصال سرای محله پیروزی را به خیابان پیروزی که از شریان های اصلی منطقه ۱۳ است را میسر می سازد .

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه، مناسب‌سازی پیاده‌روی ضلع شمال خیابان مرتجایی نیز هم‌ اکنون در حال انجام است تشریح کرد :  به منظور رفاه شهروندان توانیاب، پیاده روسازی ضلع شمال خیابان مرتجایی با رویکرد مناسب سازی به زودی به مرحله اجرا در می آید و انتظار می‌رود که با مناسب‌سازی این معبر، مسیر تردد بیشتر معلولان هموارتر شده و رضایت خاطر آنان را فراهم آورد.

به گفته محمد هادی علی احمدی ، مناسب‌سازی فلکه دوم نیروی هوایی و خیابان متصل به آن تکمیل شده که دارای سرویس های بهداشتی  و وسایل بدنسازی مختص معلولین است و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا