مدیریت شهری

رنجبریان در تشریح ویژه برنامه های اربعین حسینی : برپایی موکب تکیه ملت در میدان انقلاب تهران

مسعود رنجبریان شهردار منطقه۶ از برپایی موکب تکیه ملت در میدان انقلاب به منظور ارائه خدمات ویژه اربعین حسینی و ایام سوگواری پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) تا پایان ماه صفر خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، مسعود رنجبریان شهردار منطقه شش در تشریح برنامه های موکب تکیه ملت گفت: این برنامه ها شامل پذیرایی ، دسته روی اقشار مردم ، مرثیه سرایی، چارپایه خوانی ، خدمات گروههای گفتمانی تبلیغی با عناوین جهاد تبیین ، ترویج فرهنگ مهدویت ، ترویج فرهنگ عاشورا، ترویج مولفه های تمدن اسلامی،تعزیه ، نقالی ،پرده خوانی ،سنج و دمام زنی است که هر روز تا ساعت ۲۲ در میدان انقلاب برای شهروندان در حال برگزاری است.

رنجبریان با اشاره به مشارکت گروه های مردمی در برگزاری مراسم گفت: موکب تکیه ملت به همت اداره فرهنگی و با همراهی و مشارکت ادارات اجتماعی نواحی ششگانه ، هیات های نوجوانان پایگاه های جهادی برگزار می شود.

خدمات رسانی شهرداری منطقه ۶ در پایانه مرزی مهران و نجف اشرف

مسعود رنجبریان شهردار منطقه۶ گفت : در ایام اربعین سالار شهیدان تعداد ۶۰ نیروی خدمات رسان پاکبان این منطقه در پایانه مرزی مهران و تعداد ۱۳ نفر از کارگران خدمات شهری قلب پایتخت در نجف اشرف به زائران خدمت ارائه کرده اند.

مسعود رنجبریان شهردار منطقه شش اظهار داشت : نیروهای جهادی شهرداری
این منطقه بیش از نه روز است که در مرز مهران و ۱۵ روز در نجف اشرف خدمات رسانی به زوار اربعین اباعبد الله الحسین (ع) هستند و این خدمات رسانی تا دوشتبه ۲۸ شهریورماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری خود را موظف به خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی می داند، افزود: ۷۳ نفر از کارگران خدمات شهری شهرداری این منطقه به همراه تجهیزات رفت و روب جهت مشارکت در امر پاکسازی، امسال به زائران اربعین در مرز مهران بصورت منطقه معین در کنار منطقه ۵ شهرداری تهران و نجف اشرف خدمات رسانی کردند.

اعزام ۷۰ نیروی انسانی و ۲۳ دستگاه ماشین آلات به مراسم جاماندگان اربعین در تهران

شهردار منطقه۶ ،از اعزام ۷۰ نفر از عوامل اجرایی و تجهیزات و ادوات خدمات شهری به مراسم جاماندگان اربعین حسینی خبر داد و افزود : اعزام ۷۰ نیروی انسانی جهت جداسازی پسماندخشک و رفت و روب و پاکسازی محدوده سه راهی ورامین تا میدان شهر ری ، ۲۰ دستگاه وانت ملودی ، ۳ دستگاه کامیونت جمع آوری زباله ، ۲۰عدد مخزن چرخدار ، ۵۰ عدد کارتن پلاست و ۲۵۰کیلوگرم کیسه جمع آوری پسماند خشک صورت گرفته است.

منطقه مرکزی پایتخت سیاهپوش ایام سوگواری اربیعین حسینی

رنجبریان ،با اشاره به فضاسازی و سیاه پوشی محدوده منطقه ۶ گفت:به مناسبت اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ساختمان های شهرداری منطقه، معابر و خیابان های محلات چهارده گانه ، فضاسازی و سیاه پوش شدند.

همچنین، اکرانها با شعار “کربلا کربلا  ما داریم می آییم” فضای خاطره انگیزی را ایجاد کرده که با تصاویر مزین شده شهدا حال و هوای خاصی را در شهر به وجود آورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا