مدیریت شهری

در منطقه ۱۴ شهر تهران انجام شد: رفع خطر نقطه حادثه خیز در بزرگراه شهید محلاتی

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ از ایمن سازی ضلع جنوب بزرگراه شهید محلاتی با اجرای عملیات اصلاح هندسی خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد عندلیب با بیان این خبر گفت: به منظور رفع خطر و ایمن سازی مسیر ترددی ضلع جنوب بزرگراه شهید محلاتی؛ اجرای عملیات اصلاح هندسی شامل احداث پهلوگاه اتوبوس با مساحت ۲۵۰ مترمربع و احداث ۴۵۰ مترطول جدول در حاشیه این بزرگراه در مراحل نهایی است.

عندلیب با اشاره به وجود نهر در حاشیه این بزرگراه و گزارش های حوادثی همچون سقوط خودرو افزود: احداث پهلوگاه اتوبوس در رفع ترافیک این مسیر و احداث جدول نیز بر ایمن سازی حاشیه بزرگراهی موثر بوده و این محل به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز منطقه رفع خطر شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ رفع گره های ترافیکی، ارتقاء ضریب ایمنی بزرگراهی، کاهش و روان سازی بار ترافیکی در معابر شهری، افزایش ظرفیت شبکه ارتباطی و کاهش زمان تاخیر سفرهای درون شهری را از مهمترین اهداف طراحی و اجرای اصلاح هندسی تقاطع ها برشمرد که با تعامل، همفکری و کسب مجوزهای لازم از سوی پلیس راهور انجام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا