اجتماعی و فرهنگی

ابلاغ بخشنامه جدید دورکاری کارکنان شهرداری تهران

بخشنامه جدید دورکاری در نیمه دوم مهر ماه کارکنان شهرداری تهران ابلاغ شد.

به گزارش شوراآنلاین، در جهت جاری سازی بخشنامه شماره ۱۷۲۴۳ مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ استانداری تهران و با توجه به موافقت شهردار تهران مبنی بر ضرورت قطع زنجیره سرایت بیماری در کوتاه مدت، مراتب به شرح ذیل از ابتدای روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ لغایت روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ توسط واحد های تابعه لازم الاجرا خواهد بود.

?واحدهای اجرایی و نظارتی خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، خدمات درمانی و سلامت، شهرسازی، درآمد، نگهبانی، خدمات رسان و نیروهای شیفتی معاونت های شهرداری تهران با تشخیص و هماهنگی بالاترین مقام مسئول هر واحد سازمانی به نحوی برنامه ریزی نمایند که با لحاظ حضور ۷۰ الی ۱۰۰ درصد کارکنان واحد های فوق الذکر از بروز هر گونه وقفه در انجام وظایف و ایجاد اختلال در ارائه خدمات به شهروندان محترم پیشگیری به عمل آید.

?در سایر واحدهای شهرداری تهران، ارائه خدمات با لحاظ حضور ۵۰درصد کارکنان و با تایید بالاترین مقام مسئول هر واحد سازمانی انجام خواهد شد.

?کارکنان جانباز معزز، بیماران خاص، بیماران زمینه ای و بانوان باردار با تایید کمیسیون پزشکی شرکت شهر سالم و مکاتبه واحد متبوع با اولویت از این بخشنامه بهره مند می گردند.

?کارکنان بالای ۶۰سال سن، بانوان دارای فرزند خردسال (زیر ۶سال)، همکاران معلول و کم توان جسمی و حرکتی و کارکنان دارای فرزند بیمار خاص و یا معلول از این بخشنامه بهره مند خواهند شد.

?برگزاری جلسات اداری، سمینارها، همایش ها و موارد مشابه از طریق ویدئو کنفرانس و با استفاده از ابزارهای ارتباطی مورد تایید شهرداری تهران توصیه می گردد. در موارد ضرورت برگزاری جلسات حضوری، مراتب با رعایت پروتکل ها و الزامات ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله شرایط محل جلسه و فضای مورد نیاز، حداکثر تا سقف ۲۰نفر مطابق با وضعیت نارنجی طرح جامع اعمال محدودیت های پویا در مقابل با کرونا در دستور کار قرار گیرد.

?تخطی از رعایت دقیق مراتب به شرح فوق و ارائه گزارش و مستندات دال بر عدم رعایت بخشنامه ها، قابلیت پیگیری به عنوان تخلف اداری در مبادی نظارتی ذیربط را خواهد داشت.

?در صورت مشاهده تخلف، مراتب از طریق شماره ۱۸۸۸ به سازمان بازرسی منعکس گردد.

?خاطر نشان می گردد با توجه به تاکید تام و تمام شهردار محترم تهران در خصوص رعایت ظرفیت های اعلامی حضور کارکنان، نظارت بر اجرای کامل این بخشنامه بر عهده بالاترین مقام مسئول واحد سازمانی خواهد بود و واحدهای نظارتی شهرداری تهران بر حسن انجام آن تدقیق لازم و حداکثری را مبذول خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا