مدیریت شهری

مراسم تکریم و معارفه ی مدیر حراست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر 

مراسم تکریم و معارفه ی مدیر حراست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با حضوررافع جعفریان، رئیس حراست معاونت خدمات شهری، حمیدرضا  تحصیلی، مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و جمعی از معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ، مهندس تحصیلی ضمن ارائه ی گزارش عملکرد شرکت در خصوص به ثمر رساندن پروژه های ناتمام سنوات گذشته، اظهار داشت: آن چه در حال حاضر از ضروریات شهرداری تهران است، ارتقا کیفی امور با یاری نیروی انسانی متعهد ، متخصص و با انگیزه است.

وی افزود: جنس کار حراست نظارتی و اصلاح گرایانه است و این نگاه بستر ساز ارتقا اهداف کیفی شرکت خواهد شد.

در ادامه رافع جعفریان، رئیس حراست معاونت خدمات شهری ضمن خیر مقدم به رئیس حراست جدید، اذعان داشت: هم دلی و هم زبانی از اجزای لاینفک هر مجموعه است و آن چه سبب تحقق این مهم می شود، انجام کار گروهی و پرهیز از فرد گرایی است.

وی با اشاره بر این که لازم است موضوعات صیانتی در الویت کار حراست قرار گیرد، تصریح کرد: حفظ سلامت و پیش گیری آسیب های اداری یاری رسان ارتقا روز افزون سازمان خواهد بود.

گفتنی است در این مراسم آقای حسین موحدی جم تکریم  و احمد دادفر به عنوان مدیر حراست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر معارفه شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا