مدیریت شهری

انتخاب ۲۳ طرح ذخیره برای بخش دیوارنگاری بهارستان ۱۴۰۰

علاوه بر ۲۷ طرح برای اجرا در بخش دیوارنگاری ششمین سالانه هنرهای شهری تهران- بهارستان ۱۴۰۰، هیات داوران این رویداد هنری ۲۳ طرح دیگر را برای اجرا در بخش “طرح‌های ذخیره” انتخاب کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، داوری بخش دیوارنگاری بهارستان ۱۴۰۰ با حضور هیات داوران این بخش متشکل از مانلی منوچهری، اردشیر میرمنگره و سیروس آقاخانی انجام شد و هیات داوران در مرحله نخست از بین ۶۹۱ طرح ارسالی از سوی ۳۳۲ هنرمند، تعداد ۲۷ طرح از ۲۷ هنرمند را برای اجرا در سطح شهر انتخاب کردند.

همچنین هیات داوران بر اساس فراخوان اعلام شده و در ادامه انتخاب آثار دیوارنگاری بهارستان ۱۴۰۰ (گلستان) با توجه به ویژگی‌های هنری و کیفیت مناسب طرح‌ها و خلاقانه و نوآورانه بودن آنها ۲۳ طرح دیگر را از ۲۳ هنرمند برای اجرا در موقعیت‌های شهری دیگر انتخاب کردند. بر اساس اعلام دبیرخانه بهارستان ۱۴۰۰ اسامی هنرمندان راه‌یافته به بخش گلستان این رویداد هنری به این شرح است.

نرگس دلاوری، مهدی محمدی، هما رستمی شاهسواری، علی نسل شاملو، آیدا نیکانپور، عماد مردانی، شادی استیری، محدثه عیوض‌خانی، مریم گودرزی، گلنوش عطار، سمیرا طیبا، نسرین کاظمی، مریم سیف، پگاه ناصر شریف، منا فروزانفر، نیما مهرزاد، اکبر نیکانپور، ملیحه بخشیان، زهرا نیسانی، مریم میرزاجانی، مهدی بادیه پیما، محسن سلیمانی و شرکت بارنگ بلوط شهر.

بر اساس این گزارش، اعلام اسامی منتخبین در این مرحله به منزله انتخاب قطعی آثار نبوده و تصمیم‌گیری در خصوص زمان و چگونگی اجرای طرح‌های ذخیره با معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا