مدیریت شهری

شهردار منطقه ۸: شورایاران پل ارتباطی شهروندان و مدیریت شهری هستند

نشست هم اندیشی شهردار منطقه۸ با اعضای شورایاری محله‌ هفت حوض برگزار شد

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، مهناز استقامتی شهردار منطقه در نشست هم‌اندیشی خود با اعضای شورایاری محله‌ هفت‌حوض با بیان اینکه هدف ما ارتقای کیفیت زندگی در همه محله‌ها است، گفت: پیشرفت و توسعه در محله‌ها در گرو مشارکت هرچه بیشتر شهروندان است و شورایاران به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان در این منطقه توانسته‌اند برای این توسعه و پیشرفت گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

شهردار منطقه۸ با بیان اینکه هدف ما شناسایی آسیب‌ها و رفع مشکلات در هر محله است، با تاکید بر نقش مهم شورایاران گفت: مشکلاتی که شورایاران به عنوان نمایندگان ما در هر محله مطرح می کنند، از موضوعاتی است که در الویت رسیدگی قرار می گیرد. به هر حال شورایاری‌ها با اقشار مختلف جامعه در ارتباط هستند و این تعامل کارآمد می تواند مشکلات و کمبودهای موجود در محله‌ها را هر چه زودتر رفع و رجوع کند.

استقامتی در ادامه به برخی اقدامات انجام شده در این محله نیز اشاره کرد و افزود: توسعه هر چه بیشتر فضای سبز و بالابردن کیفیت زندگی در هر محله با اقدامات عمرانی چون پیاده‌راه‌سازی، آسفالت، رفع مشکلات مردم در بافت فرسوده و اجرای پروژه‌های کوچک محلی همراه بوده است.

شهردار منطقه۸ همچنین به برخی اقدامات فرامنطقه‌ای نیز اشاره کرد و گفت : احداث پروژه‌های بزرگی چون خیالستان، احداث مخزن پلی اتیلنی و چند بوستان و ده‌ها پروژه دیگر در منطقه می‌تواند تاثیر بسزایی در کیفیت زندگی هرچه بهتر شهروندان داشته باشد به طور مثال با بهره برداری از طرح مخزن پلی اتیلن، در خیابان گلستان و مسیل باختر، آبرسانی مکانیزه در این منطقه از ۳۳ درصد به ۹۳ درصد افزایش می‌یابد.

در ادامه این نشست رضا چگینی دبیر شورایاری محله هفت حوض نیز با ابراز خرسندی از اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ در منطقه گفت: اقدامات بسیار خوبی را در گوشه و کنار محله‌هایمان شاهد هستیم . بسیاری از کمبودها و نیازهای شهروندان بر آورده شده که بازخوردهای مثبت بسیاری هم به همراه داشته است. یکی از آثار آن عمران و آبادانی و توجه ویژه به زیباسازی و محیط زیست در منطقه است که در نهایت به افزایش اعتماد و اطمینان مردم به مسئولان شهرداری منتهی خواهد شد. البته همچنان باید توجه به محله‌های کم برخوردار در الویت اقدامات شهرداری منطقه قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا