مدیریت شهری

شهردار منطقه یک: دروازه های ورودی، مسیرهای گردشگری و کوهنوردی شمال تهران آماده فصل بهار می شود

دروازه های ورود به منطقه یک و مسیرهای گردشگری و کوهنوردی شمال تهران در آستانه سال جدید با اهتمام و تلاش مدیریت شهری آماده استقبال از فصل بهار می شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در ویدئو کنفرانس شورای مدیران با بیان مطلب فوق از همه معاونان ، مدیران و شهرداران نواحی مربوطه خواست ایمن سازی، زیباسازی، تامین نور و روشنایی، فضاهای سبز، تابلو گذاری، امداد رسانی و… در مسیر های گردشگری و کوهستانی منطقه یک را در اولویت قرار دهند تا جاذبه های گردشگری این منطقه برای فصل جدید نمایان و ملموس شوند.

وی با تاکید بر زیباسازی دروازه های ورودی منطقه یک ساماندهی رفیوژها، فضاهای سبز، جمع آوری کارگاه ها، حذف زواید فیزیکی، ترمیم جداول و جمع آوری خاک ونخاله در تقاطع بزرگراه ارتش- امام علی (ع) ، اجرای فرش گل و… در بزرگراه ارتش و رفع نقص دیوار صوتی پل صدر و… را در دستور کار شهرداران نواحی و معاونین مربوطه قرار داد.

موسوی افزود: گودهای پر خطر رها شده و ساختمان های نا ایمن شناسایی شده ، مستمر رصد و دستورالعمل ایمنی لازم به آنها ابلاغ شود تا با آغاز بارش های بهاری شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

شهردار منطقه یک با اشاره به آمادگی برای چهارشنبه آخر سال گفت: با تمهیدات لازم ماشین های امدادی و آتش نشانی در معابر اصلی مستقر و مخازن قابل اشتعال جمع آوری شوند.

موسوی با اشاره به وضعیت پیش آمده در مقابله با ویروس کرونا گفت: هنر مدیران تبدیل تهدید ها به فرصت هاست در این شرایط نیز شورای مدیران با کمترین اتلاف وقت، زمان، سوخت و… برگزار و همه مسئولین گزارش های لازم را ارایه دادند و توانستیم از امکانات موجود به نحو مناسبتری استفاده کنیم .

گفتنی است لکه گیری آسفالت ناشی از برف روبی معابر، توقف حفاری ها و کارگاه های سا ختمانی در آستانه فصل بهار، لایروبی انهار و مسیل ها، ساماندهی اسکان های کارگری، کاشت درخت و گونه های جدید و اجرای فرش گل، آماده سازی المان های بهاری میدان تجریش، ساماندهی حصارهای کارگاهی و دیواره های قدیمی با کمک دانشجویان، جانمایی مخازن جدید، ترمیم خط کشی های معابر ، ساماندهی پایانه ها و… از جمله موارد اعلامی به معاونان، شهرداران نواحی و مدیران این منطقه بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا