صفحه اصلیمدیریت شهری

جمع آوری دوچرخه های بیدود بخاطر اختلاف شرکت و سهامداران!

 مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: حذف دوچرخه‌های بیدود در سطح پایتخت به دلیل مشکل و اختلافات داخلی شرکت بیدود و سهامداران آن است و ارتباطی به شهرداری تهران ندارد.

به گزارش شوراآنلاین، یوسف حجت در مورد اینکه شرکت بیدود اعلام کرده به دلیل عدم حمایت‌های شهرداری دوچرخه‌ها را از سطح شهر جمع اوری کرده‌ایم گفت: «بیدود» یک شرکت خصوصی بوده و ما هیچ گاه وعده حمایت از آنها را نداده بودیم. اگر قرار بود حمایت شوند، باید از اول به ما اعلام می‌کردند ولی با این وجود امیدواریم مشکلات داخلی این شرکت به زودی مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه به هر حال شرکت‌های مختلف خصوصی می‌آیند و می‌روند، گفت: احتمال اینکه شرکت جدیدی جایگزین بیدود شود کم است و ما نیز تصمیمی در شهرداری در مورد این دوچرخه‌ها نگرفته‌ایم چراکه این موضوع به صورت ناگهانی رخ داد و بعد از تغییر قیمت بنزین و اغتشاشات مربوط به آن یک دفعه شرکت بیدود دوچرخه‌هایش را از سطح شهر جمع کرد و شفاهی به ما اعلام کردند که به مشکل مالی برخورد کرده‌ایم.

بیدود به سوددهی نرسیده بود

حجت ادامه داد: «بیدود» حدود ۶۰ تا ۷۰ ایستگاه در سطح شهر دارد و دود ۲۵۰۰ دوچرخه را تحت پوشش داشت و حداکثر روزانه ۴۰۰۰ سفر از طریق این دوچرخه‌ها انجام می‌گرفت. البته به گفته مسئولان این شرکت هر یک از این دوچرخه‌ها حداکثر روزانه دو سفر را داشتند و برای اینکه به سوددهی برسند باید حداقل ۶ تا ۷ سفر از طریق آنها انجام گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بسیاری از استارت آپ‌ها و حرف مختلف زمانی باید سرمایه‌گذاری کنند تا پس از مدتی درآمدزایی حاصل شود و این طرح‌ها طبیعتا زودبازده نیست.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا