شورای شهر

انتقاد حافظی از وضعیت قبور شهدای مدافع حرم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  رحمت اله حافظی در جلسه علنی امروز شورای شهر با قرائت حدیث " حاسِبوا أنْفُسَکُم قَبلَ أنْ تُحاسَبوا " گفت: حاسبوا تنها برای احوال شخصی نیست و برای احوال مدیریتی و عملکرد مدیریتی و اجتماعی نیز صادق است. از خداوند در خواست می کنم ما را در تعامل با مردم و حل مشکلات آنها به اخلاق علوی مزین کند.

وی اسلایدهایی از قطعه زمینی حدود ۱۰ هکتار در شمال پمپ بنزین وردآور واقع در منطقه ۲۲ شهرداری تهران نشان داد و ادامه داد:در این زمین تعداد بیشماری درخت وجود دارد که برای ساخت و ساز در حال گچ ریزی و فنس کشی است.

حافظی افزود: زمین متعلق به تعاونی مسکن کارکنان حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران است که بنری برای ساخت و ساز در ۲۱ طبقه و ۲۰ واحد تجاری آن  نصب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینمه به شهرداری منطقه ۲۲ در این خصوص هشدار داده می شود،گفت: مانع از قطع درختان این زمین خواهیم شد و لازم است شهرداری برای ساخت و ساز واحدهای مسکونی برای اعضای تعاونی مسکن کارکنان حوزه معاونت شهرسازی، مکان مناسبی تامین کند.

وی همچنین در بخش دیگر سخنانش به به قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: این قطعه متعلق به شهدای مدافع حرم است که وضعیت مناسبی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا