شورای شهرصفحه اصلی

حمایت عجیب اعضای شورا از انتصاب اخیر در شهرداری تهران؛ برکناری استاندار گلستان سمبلیک بود!

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه انتصابات حق شهردار است، گفت: از تجربیات مناف هاشمی می توان در شهرداری تهران استفاده کرد.

به گزارش شوراآنلاین، سید حسن رسولی عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص انتصاب مناف هاشمی کفت: عزل و نصب مدیران شهرداری با انتخاب شهردار تهران است.

وی افزود: مناف هاشمی مدیری بوده است که می توانسته مثل سایر مدیران مرخصی بگیرد و به مسافرت برود حالا از بد حادثه اتفاقی در حوزه مدیریتش رخ داده است.

رسولی گفت: در خلال مدتی که ایشان در مرخصی بودند یک حادثه غیرمترقبه افتاد که معاون اول  رئیس جمهور به این نتیجه رسیدند که در راستای کمک به التیام آسیب دیدگان ایشان را عزل کنند و کاری سمبلیک انجام دهد اما مناف هاشمی از مدیران خوب هستند و کارمند رسمی شهرداری هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در اینگونه موارد نباید تحت تأثیر فضاهای عمومی یک موضع گیری اشتباه کنیم و اخلاق و حیثیت افراد و حقوق آنان را لطمه بزنیم.

رسولی گفت: به نظر من مناف هاشمی که سطوح مدیریتی را طی کرده است می‌تواند اقدامات مدیریت خوبی را در شهرداری تهران انجام داد و به نظرم ایرادی بر این انتخاب وارد نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا