مدیریت شهری

شهردار منطقه شش در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در منطقه: جانبازان معلم ایثارگری در جامعه هستند

همزمان با روز میلاد قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل عباس، مراسم تقدیر و تجلیل از جانبازان معزز شاغل در منطقه شش با حضور شهردار و تمامی مدیران منطقه برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، محمدرضا دهداری پور شهردار منطقه شش با اشاره به جایگاه والای جانبازان در جامعه گفت: جانبازان معلم ایثارگری و فداکاری در جامعه هستند و امنیت امروز جامعه ما مرهون رشادت ها و دلاورمردی های شهدا و جانبازان است.

دهداری پور با گرامیداشت ایام مبارک شعبانیه گفت: هرچه داریم از قیام سرخ امام حسین (ع) و امید سبز انتظار امام زمان است و روز میلاد حضرت عباس به حق روزی وفاداری، برادری، ایثار و جان فشانی نام گرفته است.

شهردار منطقه شش با بیان اینکه جانبازها جایگاه بی بدیلی در میان مردم و جامعه دارند گفت: هر کس که برای خدا و در راه خدا مبارزه کند جایگاهی جاودانه دارد.

دهداری پور تصریح کرد: گرامیداشت مقام جانبازان و ایثارگران به ما یادآور می شود برای داشتن این امنیت و استقلال چه جان فشانی هایی صورت گرفته است.

شهردار منطقه شش با اشاره به اینکه حفظ یک گوهر و مروارید کار سختی است گفت: بازگو کردن این رشادت ها کاری زینبی است تا در جهانی که گمشده ما وفاداری و ایثارگری است بتوانیم از آنها الگو بگیریم.

حبیب الله غفوری، قائم مقام شهرداری منطقه شش نیز در این جلسه با پاسداشت مقام پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه در کشور گفت: امروز ۸۰ میلیون سپاهی در این سرزمین داریم و جان نثاری های عزیزان سپاه برای همه ارزشمند است.

وی با بیان اینکه امروزه نسبت به دهه شصت در بسیاری از زمینه ها پیشرفت های خوبی داشته و به خودکفایی رسیده ایم گفت: آنچه امروز به آن دست یافته ایم نتیجه همین رشادت ها است.

غفوری با بیان اینکه بسیاری از جانبازان کشور سال هاست بر روی یک تخت زندگی کرده و آروزی رفت و آمد و یک نفس راحت و آرام را دارند گفت: تمامی این مشکلات در راه خدا و برای کسب رضایت خدا قابل تحمل است و خداوند هم اجرش را می دهد.

گفتنی است در پایان این مراسم از جانبازان معزز منطقه با اهدای لوح تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا