مدیریت شهری

دهداری پور خبر داد: جشنواره جهانی فیلم فجر به منطقه شش می آید

شهردار منطقه شش با بیان اینکه جشنواره جهانی فیلم فجر در منطقه شش و در فضای عمومی برگزار می شود گفت: خیابان برادران مظفر به این منظور آماده سازی شده تا مخاطبین سینما فلسطین بعد از تماشای فیلم، با حضور در این فضا از برنامه های هنری پیش بینی شده بهره ببرند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش، محمدرضا دهداری پور گفت: اجرای زنده موسیقی فیلم های سینمایی، بازپخش فیلم های معروف ایران و جهان، برگزاری گذر عکس و فیلمنامه خوانی از برنامه های تدارک دیده شده در خیابان برادران مظفر است.

شهردار منطقه شش با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا خیابان برادران مظفر به عنوان یک گذر فرهنگی شناخته شود گفت: برگزاری نوروزگاه و چنین جشنواره هایی به این مهم کمک می کند.

دهداری پور با بیان اینکه حیات شبانه منطقه نیز با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی زنده می شود گفت: منطقه شش روزانه با تردد میلیونی شهروندان رو به رو است که این میزان در شب کاهش می یابد و منطقه با نوعی شب مردگی رو به رو می شود که به دنبال بهبود آن هستیم.

شهردار منطقه شش اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، در گذر فرهنگ و هنر برادران مظفر فرصت مناسبی برای حضور خانواده ها در جشنواره جهانی فیلم فجر مهیا شده است.

گفتنی است جشنواره جهانی فیلم فجر ۲۹ فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا