مدیریت شهری

دستور پیگیری مشکلات بازنشستگان شهرداری تهران از سوی مدیر عامل شرکت شهر سالم

نشست مشترک شرکت شهر سالم و سازمان بازنشستگان شهرداری تهران در روزهای پایانی سال

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، به دعوت کانون بازنشستگان شهرداری تهران، نشست مشترک صمیمانه ای بین شرکت شهر سالم و سازمان بازنشستگان، با حضور مهندس حقانی رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان، دکتر چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم، مهندس نادمی مدیر عامل سازمان بازنشستگان و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان شهرداری تهران برگزار گردید.

این نشست مشترک به منظور بررسی روند پیگیری ها و عملکردهای دوجانبه و با هدف همکاری و همدلی بیشتر بین سازمان بازنشستگان و شرکت شهر سالم در حوزه بهداشت و درمان بازنشستگان تدارک دیده شد که در این میان با بررسی و تبادل نظرات مبنی بر شفافیت عملکردهای درمانی، نمایندگان کانون بازنشستگان خواستار همکاری مستمر و برگزاری نشست ها برای بازگویی مسائل و مشکلات بازنشستگان شهرداری شدند.

بر اساس این گزارش، نمایندگان کانون بازنشستگان ضمن اشاره به مشکلات بازنشستگان بیمار، به مسائل توزیع عادلانه مراکز درمانی در مناطق مختلف پرداختند که از سوی آنان، پیشنهادی جهت رفاه حال بیماران بازنشسته مبنی بر کاهش مسافت داده شد تا در حوالی بیمارستان های طرف قرارداد، با نزدیکترین داروخانه، قرارداد بسته شود و اینکه نسبت به مراکز درمانی و داروخانه های طرف قرارداد شهرستان کرج توجه گردد که شرکت شهر سالم با داروخانه های بیشتری نیز قرارداد ببندد.

در ادامه این مراسم، جمعی از بانوان بازنشسته شهرداری تهران، مسائل و مشکلات درمانی خود را طی گفتگویی با مدیر عامل شرکت شهر سالم به صورت شفاهی درمیان گذاشتند که دستورات لازم توسط دکتر چوبینه برای بررسی و پیگیری جدی داده شد.

در پایان این گردهمایی به مناسبت گرامیداشت روز زن، از بانوان بازنشسته شهرداری تهران به پاس ادای احترام به مقام والای مادر، توسط مهندس حقانی ، دکتر چوبینه و مهندس نادمی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا