سیاسی

تاکید استاندار تهران بر برگزاری انتخابات در فضای شاد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاینسید حسین هاشمی در جلسه معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری تهران با اشاره به ویژگی‌های مهم مدیران در مجموعه استان گفت: اعتدال، نظم در امور، مراعات زمان، تعامل با مردم و سایر دستگاه ها و سلامت مدیریت از جمله ویژگی های مهمی است که همه مدیران مجموعه استان باید به آن پایبند باشند.

 

وی افزود:‌ سلامت مدیریت و اخلاق مدیران یکی از خصلت های مهم مورد نظر است که در رابطه با رعایت آن هیچ تعارفی با مدیران نداریم و در کوچکترین مورد هم اغماضی نخواهد شد.

 

استاندار تهران با بیان اینکه استان تهران با استان های دیگر متفاوت است گفت: رییس سازمان در استان تهران در جلسه شورای معاونان شرکت می کند درحالیکه در استان های دیگر اینگونه نیست و نگاه مدیریتی در این استان متفاوت است.

 

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت حمایت از سرمایه گذاران افزود: نباید سرمایه گذاران علاقمند را با بروکراسی دچار مشکل کنیم و تا حد امکان، باید نهایت حمایت از سرمایه گذاران انجام شود.

 

وی در ادامه به موضوع انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد:‌ امسال سال برگزاری دو انتخابات مهم است و در معرض قضاوت مردم، مسئولان و جناح‌های سیاسی قرار داریم که کار سختی است و براین اساس باید در فضاسازی های انتخاباتی کاملا بیطرفانه رفتار کنیم.

 

استاندار تهران با تاکید بر عمل به قانون از سوی مسئولان گفت:‌ همه تلاش می کنیم تا فضای انتخابات امسال فضای شادی باشد و تلاش برای حضور گسترده مردم وظیفه ماست.

 

هاشمی رعایت اعتدال و بی طرفی از سوی مسئولان و مدیران را یک اصل برشمرد و افزود: باید مراقب چند صدایی‌ها در جامعه بود و‌ نمی‌شود در جامعه ای که چند صدایی است با یک صدا مدیریت کرد.

 

وی بر حمایت از برگزاری انتخابات پرشور تاکید کرد و گفت: باید تلاش کرد تا در انتخابات پیش رو حماسه سیاسی دیگری رقم بخورد و در این مورد همه دستگاه‌ها باید با ستاد انتخابات استان تهران هماهنگ باشند.

 

استاندار تهران ادامه داد:‌ در شرایط پس از تحریم وظیفه همه مدیران افزایش می یابد و مدیران باید بتوانند شرایط را به گونه ای تسهیل کنند که امور جاری مردم و شرایط سرمایه گذاری درگیر بروکراسی های اداری نشود و نباید وقت مدیران با جلسات غیر ضروری در مقابل خدمت به مردم محدود شود.

 

در ادامه جلسه استاندار تهران با اشاره به انتصاب داود کرمی با حفظ سمت به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری تهران گفت:‌ با رفتن آقای ترکی از استانداری به سازمان مدیریت و برنامه ریزی، وظایف زیادی معطل ماند و تصمیم گرفته شد انجام این وظایف در حوزه اقتصادی به آقای کرمی سپرده شود.

 

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، هاشمی با اشاره به خصوصیات سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری افزود:‌ کرمی از جمله مدیرانی است که می تواند در شرایط ویژه و بحرانی مدیریت کند که نمونه آن مدیریت ویژه سفر رییس جمهور به شهرستان های غرب استان تهران بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا