سیاسی

تجدید میثاق رییس جمهور اعضای هیأت دولت و شهردار تهران با آرمان های امام و شهدا

رییس جمهوری و اعضای هیات دولت صبح روز شنبه ۲ شهریور ماه ۱۳۹۸ در اولین روز از هفته دولت با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و شهدای سرافراز ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به همراه اعضای هیات دولت بر مزار مطهر امام راحل و فرزند گرامی ایشان حضور یافتند و با قرائت فاتحه و نثار تاج گل، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار امام راحل و رییس تولیت آستان حرم مطهر امام خمینی (ره)، رییس جمهوری و اعضای هیات دولت را در این آیین همراهی می کرد.

در ادامه دکتر روحانی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت با قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

همچنین رییس قوه مجریه و هیات دولت با همراهی دکتر پیروز حناچی شهردار تهران در ادامه پس از تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و مزار شهدای ۷۲ تن و شهیدان رجایی، بهشتی و باهنر با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ این شهدای والا مقام ادای احترام کردند و با شهیدان انقلاب اسلامی و ۸ سال مقدس تجدید عهد و میثاق کردند.

در هنگام حضور دکتر روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران در گلزار شهدا سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حرم حضرت امام خمینی(ره) ضمن همراهی ایشان و هیأت دولت در خصوص اقدامات انجام شده در سازمان بهشت زهرا(س)،گلزار شهدا و خدمات ارائه شده به خانواده های معظم شهدا توضیحاتی ارائه کرد.

دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت شهادت شهید محمد علی رجایی و شهید محمد جواد باهنر رییس جمهوری و نخست وزیر (در هشتم شهریور ۱۳۶۰) هفته دولت نامگذاری شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا