شورای شهر

تاکید چمران بر همدلی شهرداری و شورا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی چمران در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به سال دولت ملت، همدلی همزبانی نامیده شده است و امیدواریم این توفیق و شایستگی را داشته باشیم که این همدلی و همزبانی را که موجب انسجام و وحدت کشور می‌شود به اجرا بگذاریم.

وی ادامه داد: باید شورا نیز با شهرداری با توجه به اینکه یک دولت محلی محسوب می‌شوند همدلی و همزبانی با مردم تهران داشته باشند.

وی به روز جهانی بهداشت اشاره کرد و گفت: در این روز که از اول تا ۷ اردیبهشت ماه است، شورا و شهرداری تهران برنامه‌های مفصلی را برگزار خواهند کرد.

چمران خاطر نشان کرد: روز چهارشنبه ۱۹ فروردین نیز سالگرد شهادت آیت‌الله سید محمدباقر صدر و خواهرشان بنت‌الهدی است که در سال ۱۳۵۹ به دست دژخیمان صدام به شهادت رسیدند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: روز پنجشنبه ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای است که جا دارد در این روز پیشرفت‌های هسته‌ای را که با همت دانشمندان ایرانی به آن دست یافته‌ایم نمایش دهیم و برای به نتیجه رسیدن مذاکرات به نفع ملت همراهی و همکاری لازم را داشته باشیم.

چمران افزود: ما هیچ وقت دانشمندان شهید هسته‌ای را فراموش نمی‌کنیم و این مسیر ارتقاء ملی همانگونه که مقام معظم رهبری اشاره کردند هیچ وقت متوقف نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران  فوت عموی هادی ساعی عضو شورای اسلامی شهر تهران را نیز تسلیت گفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا