شورای شهرصفحه اصلی

تذکر عضو شورا به شهرداری تهران: لزوم توجه به ایمنی پاکبانان زحمتکش/ با عوامل سهل انگاری در بروز سانحه پل سید خندان باید برخورد شود

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به لزوم توجه به ایمنی پاکبانان زحمتکش و رسیدگی به علل بروز سانحه برای پاکبانان در حین نظافت مسیر بزرگراهی بر روی پل سید خندان تاکید کرد.

به گزارش شوراآنلاین، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری که تقدیم هیات رئیسه شد نوشت: متاسفانه در روز عید سعید قربان، تهران یکی از خدمتگذاران زحمتکش و بی ادعای خود را در حین نظافت بزرگراه بر روی پل سید خندان از دست داد و دو تن از همکاران ایشان نیز مصدوم شدند. اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم و عزادار،همکاران و دوستان آن مرحوم تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: متاسفانه در سال های گذشته نیز ما شاهد بروز حوادث و اخباری تلخ در این زمینه بوده ایم. باید برای تامین ایمنی و بر طرف کردن حادثه با تشدید نظارت و کنترل عملکرد پیمانکاران توسط واحدهای اجرایی شهرداری مناطق و نواحی، اقدامات لازم برای اصلاح فرآیندها و حاکم کردن اصول ایمنی را به سرعت اجرایی و عملیاتی کرد.

فراهانی تصریح کرد: بر همین اساس و با عنایت به اهمیت صیانت از ایمنی پاکبانان و کارگران زحمتکش شهرداری در حین انجام فعالیت و ارائه خدمت در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره «لزوم توجه به ایمنی پاکبانان زحمتکش و رسیدگی به علل بروز سانحه برای پاکبانان در حین نظافت مسیر بزرگراهی بر روی پل سید خندان»به شهرداری تهران تذکر می دهم.

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع انتظار است شهردار منطقه و معاون خدمات شهری شهرداری تهران ضمن رسیدگی به وضعیت خانواده داغدار و دیگر پاکبانان حادثه دیده علت استفاده از نیروی انسانی در نظافت بزرگراه، تامین ایمنی کارگران و علت عدم استفاده از تجهیزات مکانیزه را بررسی و با عوامل سهل انگاری در بروز این سانحه برخورد کنند.

وی در پایان نوشت: بدون شک پاکبانان زحمتکش نماد خدمت صادقانه و بدون چشم داشت در شهرداری تهران هستند و تامین امنیت، حفظ کرامت و شان این عزیزان وظیفه مدیریت شهری و یکایک ماست و در انجام این وظیفه هیچ کوتاهی پذیرفته نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا