شورای شهر

عضو کمیسیون شوراهای مجلس اخطار داد/تخلف برخی شورایی‌ها و عدم نظارت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین قاسم میرزایی نکو گفت: به اندازه کافی مصوبات و قانون در رابطه با اینکه اعضای شورای شهر چگونه رفتار کنند تا تخلفاتی از آنها سر نزند وجود دارد اما متأسفانه کسی توجهی به آن ندارد.

وی ادامه داد: با اینکه این مصوبات وجود دارد سیستم‌های نظارتی نظارت کامل بر روی آنها ندارند و باعث می‌شود این اتفاقات و تخلفات سر بزند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: به دنبال این هستیم که موارد را قبل از برگزاری انتخابات گوشزد کرده و حساسیت‌ها را بالا ببریم و برای آنها روشن کنیم تا به این مسائل توجه جدی کنند.

میرزایی با تأکید بر اینکه نباید این چنین اتفاقاتی از سوی اعضای شورای شهر سر بزند،‌گفت: علاوه بر اینکه سر زدن چنین رفتارهایی از سوی اعضای شورای شهر ناپسند است اینکه بعد از ارتکاب اعلام شود کذب است و صحت ‌آن مشخص نباشد هم فقط جامعه را ملتهب می‌کند. این اقدامات مردم را نسبت به شورا بدبین می‌کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد: عدم نظارت مناسب باعث چنین رفتارهایی می‌شود در حالی که اگر چارچوب‌ها محکم شود جواب خوبی خواهیم گرفت و تکلیف اعضای شورا هم مشخص می‌شود تا بدانند وظایف و جایگاهشان کجاست و از این طریق بهتر می‌توانند تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: اعضای شورای شهر باید بدانند وارد مرزهایی نشوند که نتوانند نسبت به آن پاسخگو باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا