ورزشی

ارزان‌ترین مربی ۱۰ سال اخیر پرسپولیس هستیم/ هدف‌مان قهرمانی است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین برانکو ایونکوویچ پیش از آغاز تمرین عصر امروز یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شرایط این تیم ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: وقفه لیگ از جهتی برای ما خوب بود که توانستیم با گروهی از بازیکنان‌مان تمرینات گروهی را دنبال کنیم زیرا هفت بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم.

وی افزود: سه بازیکنمان در اختیار تیم ملی بزرگسالان سه بازیکن در اختیار تیم امید و یک بازیکن هم در اختیار تیم ملی هندوراس قرار دارد. ما باید پس از اینکه بازیکن‌مان به تیم ملحق می‌شوند، شرایط را برای همسان سازی فراهم کنیم. البته از عملکرد بازیکنان فعلی رضایت کامل دارم و به غیر از لوکا ماریچ و وحید حیدریه سایر بازیکنان در سلامت کامل بسر می‌برند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر پیکان در جام حذفی اینگونه اظهارنظر کرد: تنها دو روز پیش از آن مسابقه بازیکنان ما باز می‌گردانند و به لحاظ شرایط، آب و هوا و زمان به مشکل بر می‌خورند.

وی اضافه کرد: این بازیکنان باید با تمرینات مضاعف خودشان را با شرایط تیم تطبیق دهند تا برای بازی با سایپا بتوانیم از آنها استفاده کنیم. آنها می‌بایست از همه نظر خودشان را برای دیدار با سایپا با سایر نفرات هماهنگ کنند.

برانکو ایوانکوویچ

ایوانکوویچ در رابطه با اینکه گری بنگستون تا امروز کارایی چنانی برای پرسپولیس نداشته، تصریح کرد: این بازیکن تنها یک روز پیش از شروع بازی‌ها و بدون حضور در اردوی آماده‌سازی به ما اضافه شد، آنهم بعد از وقفه طولانی مدت. در این مدت اما من به بازیکنان ایرانی مانند عالیشاه، علیپور و طارمی فرصت می‌دهم که این بازیکنان نیز تا الان با عملکرد خوب، خودشان را تحمیل کرده‌اند.البته طبیعی است که بنگستون برای حضور در پرسپولیس باید یک سر و گردن از بازیکنان ایرانی بالاتر باشد تا در ترکیب جای گیرد.

وی همچنین در خصوص اعلام مبلغ قراردادها و اینکه گرانترین مربی لیگ برتر لقب گرفته، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا اصلا مبالغ قراردادها به صورت رسمی اعلام شده است زیرا در همه جای دنیا این مساله جزو اسرار کاری محسوب می‌شود. من قیمت‌های مربیان ایرانی را پیگیری نمی‌کنم اما من با ۵۰ درصد زیر قیمت جهانی خودم به پرسپولیس آمدم.

سرمربی تیم فوتبال فوتبال پرسپولیس ادامه داد: من تجربه دو بار حضور در جام جهانی را دارم و کسب عنوان سومی جام جهانی به همراه کرواسی در کارنامه‌ام ثبت شده است. همچنین قهرمانی و کسب مقام سومی جام ملت‌های آسیا قهرمان لیگ و جام حذفی همراه تیم دینامو زاگرب کرواسی و قهرمانی در تیم را نیز در کارنامه دارم و همچنین به عنوان مربی برتر چین نیز انتخاب شدم.

وی با بیان اینکه ارزان‌ترین کادر فنی بوده که در ۱۰ سال اخیر به پرسپولیس آمده است، در خصوص آینده پرسپولیس اینگونه اظهارنظر کرد: در هر حال باید بجنگیدیم تا در بهترین رده قرار بگیریم. شیوه بازی ما هم رضایت بخش بود اما چیزی که باعث خوشحالی من بوده و برایم حائز اهمیت است، تمرینات خوبی بود که انجام دادیم اما نتیجه مناسب بدست نیامد.

برانکو اضافه کرد: البته در ادامه مسابقات با جاه طلبی پیش می‌رویم و هم در جام حذفی و هم لیگ هدفمان قهرمانی است و برای کسب هر دو جام می‌جنگیم. من به بازیکنانم اعتقاد دارم و می‌دانم در آینده‌ای نزدیک، روز هواداران و روز خوشحالی آنها است و از این جهت به آنها تبریک می‌گویم.

وی در رابطه با قول مسئولان پرسپولیس مبنی بر پرداخت بدهی بازیکنان این تیم هم گفت: طبیعی است برخی مشکلات وجود دارد اما مسئولان باشگاه را باور داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا