اجتماعی و فرهنگی

حضور پررنگ پلیس برای تامین امنیت مراسم بزرگداشت امام(ره)

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه تجدید میثاق فرماندهان نیروی انتظامی با آرمان‌های امام(ره) درخصوص فعالیت قرارگاه روح‌الله ناجا و وظایف آن گفت: قرارگاه حضرت روح‌الله همه ساله در نیروی انتظامی به منظور سامان‌بخشی به نظم و امنیت و هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن بزرگداشت حضرت امام دایر می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این قرارگاه از روز چهارشنبه رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، گفت: فعالیت این قرارگاه تا روز پنجشنبه و تخلیه کامل حرم حضرت امام (ره) از زائران ادامه خواهد داشت.

 

سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه در این قرارگاه تعداد قابل توجهی از عوامل انتظامی و راهور را به کار گرفته‌ایم، گفت: به طور مثال تنها ۵۰۰۰ تن از پرسنل راهور ما در این قرارگاه فعالیت می‌کنند که ۳۶۰۰ نفر آنها در جوار حضرت امام و مابقی نیز در سطح شهر و معابر منتهی به حرم حضرت امام حضور دارند. علاوه بر آن دیگر عوامل راهور نیز به وظیفه عادی و همیشگی خود خواهند پرداخت.

 

معاون اجتماعی ناجا اضافه کرد: در میان نیروهای راهور بیش از ۴۰۰ گشت سواره فعالیت خواهند کرد که آنان وظیفه تسهیل و روان‌سازی ترافیک اطراف حرم امام را برعهده دارند.

 

منتظرالمهدی از شهروندان خواست تا با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند و گفت: تمام تلاش ما ایجاد نظم و امنیت و هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا