اجتماعی و فرهنگی

اختلافات نظام مهندسی و شهرداری ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اقبال شاکری با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی خواستار ارائه لیست اسامی مهندسان ناظری است که در مدت بروز اختلافات اخیر، پروژه توسط شهرداری به آنها ارجاع شده است، گفت: ما از ابتدا مدافع گرفتن حق ارجاع کار از سازمان نظام مهندسی نبودیم، اما اشکالاتی در فرایند اجرا وجود داشت که باید اصلاح شود و در عین حال این سازمان همچنان مرجع تایید صلاحیت مهندسان باشد.

وی با بیان اینکه قرار است پس از توافق امروز، صدور پروانه ساختمانی فردا از سر گرفته شود، افزود: یکی دیگر از موارد مورد اختلاف نحوه تایید نقشه های مطالعات ژئوتکنیک بود که توافق لازم در این خصوص صورت گرفته است.

شاکری خاطرنشان کرد: از سوی دیگر بحث بر سر اینکه برای پروژه‌های دارای مشاور، نیازی به معرفی ناظر از سوی سازمان نظام مهندسی وجود دارد یا نه، همچنان ادامه داشته و قرار است در جلسه عصر امروز در این رابطه نیز تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه هیچ یک از اعضای شورای شهر در این جلسه حضور ندارند، گفت: مهدی چمران، رییس شورا و عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران کسب اطلاع از اخبار این جلسه و توافقات صورت را پیگیری می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا