اجتماعی و فرهنگی

آمار اولیه کمک‌ها در جشن عاطفه‌ها ۲۲ میلیار تومان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سعید ستاری با اشاره به برگزاری بیستمین جشن عاطفه‌ها در سال جاری اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد استقبال خیرین، نیکوکاران و هموطنان در این جشنواره نسبت به گذشته بیشتر بود.

وی تصریح کرد: میزان کمک‌ها نسبت به سال‌های گذشته چه در بخش نقدی و چه غیر نقدی افزایش یافته است به طوری که در استان‌های محروم نیز میزان کمک‌ها چشمگیر بوده است.

ستاری با بیان اینکه آمار اولیه کمک‌‌های جمع‌آوری شده نشان می‌دهد که امسال رشد خوبی در جمع‌آوری کمک‌ها در جشن‌ عاطفه‌ها داشته‌ایم، گفت: آمار اولیه حدود ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که البته این آمار در روزهای آتی تغییر خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس به چه نحوی است، گفت: هنوز آماری از سوی وزارت آموزش و پرورش به مجموعه امداد داده اعلام نشده است و ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده تنها در پایگاه‌های امدادی و مساجد بوده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همچنین با اشاره به میزان نذورات در عید قربان امسال گفت: بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در این بخش نیز به مجموعه امداد کمک شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا