اجتماعی و فرهنگی

اعطای رتبه عالی به فرهنگیان واجد شرایط از مهرماه سال ۹۳

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی نقی حصنی سرپرست امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از اعطای رتبه عالی به فرهنگیان واجد شرایط خبر داد و گفت: با پیگیری وزیر آموزش و پرورش، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و همکاری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و سازمان بازنشستگی کل کشور، مشکل ارتقای رتبه شغلی همکاران واجد شرایط به عالی مرتفع شد.

وی افزود: تمام فرهنگیان حائز شرایط رتبه عالی بدون نیاز به تأیید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، صرفاً بر اساس تأیید شورای تحول اداری وزارت آموزش و پرورش تا اول مهرماه سال جاری از ارتقای رتبه عالی بهره مند شدند و احکام آنها توسط استان‌ها صادر شد.

سرپرست امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش درخصوص تنزل رتبه عالی فرهنگیان به هنگام بازنشستگی تصریح کرد: با مساعدت سازمان بازنشستگی کل کشور، احکام این بازنشستگان نیز به رتبه عالی ارتقاء خواهد یافت.

حصنی در پایان از تنظیم دستورالعملی جدید برای اعطای رتبه عالی به فرهنگیان واجد شرایط سخن گفت و خاطر نشان کرد: بعد از تأیید این دستورالعمل توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، اعطای رتبه‌های شغلی به فرهنگیان از اول مهر ماه سال ۱۳۹۳ به بعد صرفاً بر اساس این دستورالعمل صورت خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا