اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

درخواست تعطیلی و اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در تهران

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، خواستار تعطیلی یک هفته‌ای برخی مشاغل تهران با هدف مهار کرونا در پایتخت شد.

به گزرش شوراآنلاین، دکتر علیرضا زالی طی نامه‌ای به دکتر انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران خواستار اخذ تصمیمات قاطع مبنی بر اعمال محدودیت و تعطیلی یک هفته‌ای در سطح استان تهران برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا شد.

تعطیلی و یا اعمال محدودیت در دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، عدم برگزاری نمازجمعه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، سینما، تئاتر و مراکر مشابه و موزه و باغ موزه‌ها از جمله این اماکن است.

زالی در ادامه اخذ تصمیماتی مبنی بر تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، عدم برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، تعطیلی باشگاه‌های ورزشی و خصوصا ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه را مورد تاکید قرار داد.

کافه، قهوه‌خانه و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی از دیگر مواردی بود که فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، خواستار تعطیلی یک هفته‌ای آن شد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، برای چیره شدن بر این بیماری نوپدید و حل این چالش ملی،  دکتر زالی تاکید کرد: بدیهی است با تحلیل شرایط موجود و وضعیت این بیماری در سطح استان، استمرار اعمال محدودیت و تعطیلی مراکز متعاقبا اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا