اجتماعی و فرهنگی

بارش باران و برف در کشور

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احد وظیفه گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی امروز در مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس، سواحل دریای خزر و تا اواخر وقت در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور ابرناکی و در برخی نقاط بارش باران و برف پیش بینی می‌شود. همچنین اوایل روز چهارشنبه از مقدار ابرها در نیمه غربی کشور کاسته می شود و بارش پراکنده در سواحل شرقی خزر و شمال شرق ادامه داشته و بتدریج این سامانه از کشور خارج می شود.

 

وی با بیان این‌که امروز دریای خزر و روز چهارشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود، افزود: اواخر امروز و طی روز چهارشنبه در برخی نقاط جنوب شرق، شرق، شمال شرق ، دامنه های جنوبی البرز و شمال غرب وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

 

مدیر پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران اظهار کرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز پنجشنبه کمی ابری تا نیمه ابری درطول روز وزش باد درپاره ای نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دما در این روز ۰ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز جمعه نیز آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری درپاره ای نقاط غبارصبحگاهی همراه خواهد بود و حداقل و حداکثر دما در این روز به ۰ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا