شورای شهر

تغییر کاربری بوستان مادر خلاف بود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد حقانی درباره آخرین وضعیت پروژه موسوم به بوستان مادر گفت: همانطور که پیشتر هم اعلام کردم، بنده از توضیحات شهردار تهران در صحن شورا درباره این پروژه قانع نشده ام و در حال حاضر قوه قضائیه نیز در حال رسیدگی به این موضوع است.

وی ادامه داد: در پی شکایت اداری وزارت راه و شهرسازی – شورای عالی معماری و شهرسازی کشور – از این پروژه، پرونده در دادسرای ویژه کارکنان دولت در حال رسیدگی است. از سوی دیگر، مردم نیز درباره بوستان مادر  شکایت کرده اند و مسیر دیگری در اوین در این خصوص در حال طی شدن است.

حقانی افزود: قوه قضائیه در پی شکایت وزارت راه، از رئیس شورای شهر درباره این پروژه استعلام کرده که قرار است چمران نیز از کمیسیون های مربوطه استعلام و پاسخ قوه قضائیه را تهیه کند.

عضو شورای شهر درباره صحت و سقم اخبار مربوط به تهاتر بوستان مادر با بابک زنجانی برای تامین هزینه پروژه صدر- نیایش گفت: در این خصوص نمی توانم حرف قطعی بزنم، زیرا اسناد بوستان مادر در اختیار ما قرار نمی گیرد و اگر به عنوان عضو شورای شهر از من بپرسید هزینه اجرایی پل صدر چقدر بوده است، نمی توانم به شما پاسخ بدهم.

وی تصریح کرد: اگر تغییر کاربری بوستان مادر خلاف هم نبود که هست، پول آن باید به حساب مخصوص خزانه شهرداری واریز و بعد از آن هزینه می شد. اما تا جایی که من می دانم، از مسیر طی شده پول اطلاعی در دست نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا