شورای شهر

با تایید شهردار تهران صورت می گیرد؛ احداث بی‌آرتی در بزرگراه «همت»

نشست سالانه هیأت عامل شرکت واحد و اتوبوسرانی تهران و حومه با حضور دکتر حناچی شهردار تهران و معاون حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ «سید مناف هاشمی» معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در این نشست از ایجاد خط جدید بی‌آرتی در اتوبان همت خبر داد و با اشاره به انجام مطالعات راه اندازی این خط گفت: در فاز نخست حدفاصل «زین‌الدین» تا «میدان صنعت» در فاز دوم از «میدان صنعت» تا «منطقه۲۲» راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه فاز اول این پروژه توسط خود شرکت واحد و فاز دوم توسط بخش خصوصی اجرایی خواهد شد. تصریح کرد: شهردار تهران از این طرح و پیشنهاد با توجه به حجم ترافیکی این محدوده استقبال کرده است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد پس از یک دوره ی توقف ۸ ساله شهرداری تهران اراده کرده است تا پایان سال یک هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی کشور افزوده شود.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس با ایران خوردو قرارداد خرید بستیم گفت: مذاکرات با سایر خودرو سازان در حال انجام است در عین حال که مسیر ورود اتوبوس از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز دنبال می شود.

در این نشست، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه، گزارش عملکرد یک‌ساله هیأت عامل را تشریح و به بیان دستاوردها و مشکلات سازمان پرداخت و سپس ضمن ارایه گزارش حسابرسی سال ۹۸ و حسابرس رسمی، عملکرد مالی یک‌ساله سازمان را مطلوب ارزیابی کرد.

در این مجمع محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه، خرید ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس LNG که مزیت های ویژه ایی از لحاظ سوخت و همین طور کاهش آلودگی هوا را دارد و برای اولین بار در سطح کشور استفاده خواهد شد، را برای تجهیز ناوگان اتوبوسرانی به شهردار و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیشنهاد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا