سیاسی

شعار های انتخاباتی اصولگرایان برای جوانان چیست؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین همایش جوانان اصولگرا با عنوان «جوان فاطمی» عصر امروز دوشنبه با حضور اعضای لیست ائتلاف اصولگرایان در مجتمع سرچشمه تهران برگزار شد.

در این همایش کاندیداهای لیست ائتلاف در سخنان کوتاهی به موضوع جوان و دغدغه‌های جوانان پرداختند.

یحیی آل‌اسحاق نامزد ائتلاف اصولگرایان در سخنانی با بیان اینکه موفقیت هر ایده و کاری به سه عامل روحیه، شناخت محیط و راهکارها وابسته است، اظهار کرد: وزن روحیه بالای ۵۰ درصد احتمال موفقیت دارد و آنچه که جوانان را از دیگران متمایز می‌کند، به دلیل ۵۰ درصد موفقیت آنها در کارهاست که ناشی از همان روحیه بانشاط است.

میرکاظمی: باید گفتمان انقلاب را به جوانان منتقل کنیم

مسعود میرکاظمی نامزد ائتلاف اصولگرایان و نماینده فعلی مجلس در ادامه با بیان اینکه باید همواره به گفتمان انقلاب اسلامی بپردازیم، گفت: امام به ما این گفتمان را انتقال داد و ما باید آن را به جوانان منتقل کنیم.

وی افزود: آنچه که باعث تحسین ایرانیان شده است، اتکا به منابع داخلی که همان اقتصاد مقاومتی است و ما هر جا موفق شدیم، از همین الگوی فکری بوده است.

میرکاظمی تاکید کرد: امیدواریم ما امانتدار گفتمان انقلاب اسلامی باشیم. امروز عده‌ای به دنبال تحریف تفکر امام هستند و ما باید این تفکر را به جوانان بسپاریم تا آنها به نسل‌های بعدی منتقل کنند تا دشمنان خیال باطل نسبت به آن نداشته باشند.

فروزنده: رفع معضل قاچاق ۳ میلیون شغل ایجاد می کند

لطف‌الله فروزنده نامزد ائتلاف اصولگرایان در این همایش با تاکید بر اینکه بی‌شک یکی از دغدغه‌های جوانان بحث اشتغال است، خاطرنشان کرد: مجلس آینده باید با فساد مبارزه کند، چرا که تا وقتی رانت‌خواران باشند، ما نمی‌توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

وی افزود: امروز حدود ۳۰ میلیارد دلار قاچاق کالا داریم که اگر بتوانیم این معضل را حل کنیم، سه میلیون شغل ایجاد خواهیم کرد.

عامری: عده ای نمی خواهند جوانان ما عدالتخواه و ظلم‌ستیز باشند

محمدجواد عامری شهرابی استاد دانشگاه امیرکبیر و نامزد ائتلاف اصولگرایان در این همایش جوانی را عدالتخواه بودن و ظلم‌ستیز بودن دانست و گفت: امروز عده‌ای از این روحیه می‌ترسند و دوست ندارند که جوانان فریاد بزنند و نسبت به مسائل اطرافشان حساس باشند.

وی افزود: هر زمان به جوانان اعتماد شده است، موفقیت‌های زیادی به وجود آمده است. به عنوان مثال در کارهای هسته‌ای به جوانان اعتماد شد و ما به موفقیت رسیدیم. امیدوارم مسئولین به جوانان به عنوان یک فرصت نگاه کنند.

عبدالملکی: کد رفاهی برای زنان خانه‌دار/اصلاح نظام بانکی را پیگیری می کنیم

حجت‌الله عبدالملکی استاد دانشگاه امام صادق و نامزد ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه ما برنامه ویژه‌ای برای جوانان داریم، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من امروز سیستم بانکی کشور، جوانان را سرکوب می‌کند و بیشترین خسارت از این نظام به جوانان وارد می‌شود.

وی افزود: موجودی پس‌انداز قرض‌الحسنه بانک‌ها ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است، اما آنها نمی‌خواهند هشت هزار میلیارد تومان آن را به عنوان وام ازدواج در اختیار جوانان قرار بدهند.

کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان گفت: امروز وزارت ورزش و جوانان در یک حرکت نمایشی، تفاهمنامه امضا می‌کند تا بگوید ما به جوانان کمک کرده‌ایم.

عبدالملکی تصریح کرد: نظام بانکی باید به نحوی اصلاح شود که وجه غالب آن به سمت جوانان بیاید، چرا که جوانان نیاز به کمک دارند.

وی تاکید کرد: در دستور کار ما اصلاح نظام بانکی است، از طرف دیگر اشتغال زنان و مسائل مربوط به ۱۹ میلیون زن خانه‌دار از جمله اولویت‌های است که باید در مجلس آینده به آن رسیدگی شود.

عبدالملکی ادامه داد: ما در نظر داریم یک کد رفاهی برای زنان خانه‌دار لحاظ کنیم و تولیدات آنها را به عنوان تولید ملی در نظر بگیریم؛ بنابراین باید نظام اقتصادی خانواده تقویت شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا